BMW 3.0 CSL Hommage. Дух змагання і аура вишуканості

25 Травня 2015, 17:35

«Концептуальні автомобілі серії Hommage не тільки демонструють те, як ми пишаємося нашою спадщиною, а й показують, наскільки важливу роль відіграє минуле у формуванні майбутнього» – розповідає Адріан ванн Хойдонк, Старший віце-президент департаменту по дизайну BMW Group.

«BMW 3.0 CSL Hommage – це поштивий поклон видатним інженерним рішенням, втіленим в легкому і швидкому купе BMW 3.0 CSL. Характер тієї історичної моделі ми перенесли в XXI століття: інтелектуальний підхід до створення полегшених конструкцій, сучасні матеріали і свіжий, яскравий дизайн формують сутність 3.0 CSL Hommage».

Легкість в минулому і майбутньому.

Абревіатура CSL розшифровується як «Coupe Sport Leichtbau» (легке спортивне купе). Завдяки зробленим з алюмінію капоту, кришці багажника і крил, вікнам з плексигласу і повної відмови від зайвих елементів оснащення, класична модель BMW 3.0 CSL важила приблизно на 200 кілограмів менше, ніж звичайна BMW 3.0 CS. Цілком закономірно, що цей автомобіль чекала успішна кар'єра на гоночних трасах.Якщо в 70-х роках вибір матеріалу припав на алюміній, то сьогодні оптимальний баланс ваги і міцності забезпечує пластик, армований вуглецевим волокном. Цей матеріал перевершує алюміній і по міцності, і по легкості, і саме він знайшов широке застосування в BMW 3.0 CSL Hommage, що ілюструє сучасний підхід до створення полегшених конструкцій.Скрізь, де використовується вуглепластик, він виставлений напоказ, щоб підкреслити концепцію легкості і зробити її відчутною. BMW Group є світовим лідером з виробництва та застосування вуглепластика в автомобілебудуванні. Концерн має багаторічний досвід виробництва серійних елементів із цього матеріалу, який використовуються в моделях BMW M і, особливо, BMW i.

Дизайн кузова: потужний і елегантний.

Карім Хабіб, глава дизайнерського департаменту BMW, розповідає про ідеї, що стоять за дизайном BMW 3.0 CSL Hommage: «Для нас, дизайнерів BMW, 3.0 CSL –це ікона стилю. Поєднання гоночної суті і елегантності створює неймовірно сильний образ, який завойовує нових прихильників навіть сьогодні. BMW 3.0 Hommage використовує багато з цих характерних рис, але при цьому не сліпо копіює їх. Насправді, деякі паралелі навіть важко помітити з першого погляду. Ми хотіли зробити так, щоб люди швидше відчували сімейну приналежність автомобіля, а не спостерігали її в явному вигляді».

BMW 3.0 CSL Hommage – справжній атлет: витягнутий кузов прикрашають великі дефлектори, потужні колісні арки і розвинені спойлери спереду і ззаду. Незважаючи на розмір, аеродинамічні елементи відіграють ключову роль в організації рівних повітряних потоків з боків автомобіля. Передній повітряний дефлектор забезпечує вентиляцію моторного відсіку, а аеродинамічні елементи близько задніх коліс оптимізують потоки навколо автомобіля. Маленькі камери заднього виду замість звичних дзеркал знижують рівень лобового опору. Велике заднє антикрило збільшує притискну силу на провідній осі і тим самим дозволяє повністю реалізувати потужності двигуна. Системи Air Curtain і Air Breather гарантують оптимальну вентиляцію простору навколо коліс. Нарешті, впевненість і спортивний характер BMW 3.0 CSL Hommage відмінно підкреслює оригінальний колір його попередника – Golf Yellow.

 

Передня частина: образ м'язистого атлета.

Передня частина BMW 3.0 CSL Hommage випромінює міць і силу – вона є однією з найнижчих і широких серед всіх моделей BMW Group. Фірмова решітка радіатора BMW має витягнуту по вертикалі форму – це відсилання до моделей BMW минулих років. Її розмір і глибина символізують видатну потужність рядного шестициліндрового двигуна з системою eBoost. В той же час, ретельно опрацьована геометрія окантовки і вертикальних планок додає передній частині концепту відчуття якості і ексклюзивності. Чотири фірмові фари мають восьмикутну форму, вносячи сучасні штрихи в класичний спортивний образ. Лазерні джерела світла і світлодіодні елементи забезпечують вишукану і витончену графіку освітлення, а плоскі поверхні фар формують фірмовий сфокусований "погляд" BMW. Стилізована літера X в фарах розділяє різні функціональні елементи, а також пробуджує спогади про X-образні наклейкі на фари, які колись використовувалися в гонках на витривалість. Горизонтальні світлодіодні смуги візуально пов'язують фари і решітку радіатора, а також підкреслюють ширину передньої частини автомобіля. Крупний передній спліттер, виконаний з вуглепластика, зменшує дорожній просвіт і разом з решіткою радіатора формує сучасну інтерпретацію «акулячого носа» оригінальної машини. Два круглих повітровода і кілька витягнутих поглиблень також є відсиланням до елементів історичної моделі, але й вони інтерпретовані відповідно до віянь XXI століття.

Вид збоку: багатогранна елегантність.

Бічні частини автомобіля виключно елегантні і контрастують з підкреслено м'язистими лініями спереду і ззаду. Велика колісна база і довгий капот візуально розтягують силует Hommage. Безперервна горизонтальна лінія опоясує автомобіль і віддає данину поваги ще однієї стилістичній особливості історичної BMW 3.0 CSL –хромованій смузі «по колу». У поєднанні з темними елементами в нижній частині автомобіля, ця безперервна лінія підсилює відчуття довжини при погляді збоку. Яскравий елемент образу BMW 3.0 CSL Hommage – лінія даху. Свідомо розділена на три частини, вона викликає в пам'яті верхню частину BMW 3.0 CS – одного з перших купе, де дах не перетікав плавно в багажник. У порівнянні з широко поширеними купе-фастбеками тих часів це було одночасно інновацією і дизайнерським маніфестом, елементом в рівній мірі спортивним і елегантним. Як і у BMW 3.0 CSL, задні стійки Hommage прикрашені логотипом BMW. Плечова лінія, що оперізує автомобіль також є основою для елегантних і скрупульозно намальованих бічних поверхонь. Вона слідує за «затіненими» зонами позаду передніх коліс до «підсвічєнних» поверхонь над задніми колесами. Ця гра світла і тіні створює відчуття руху і динаміки. Темні елементи з вуглепластика візуально зменшують відстань між боковими частинами автомобіля і дорогою, в свою чергу являючись відсиланням до зовнішності BMW 3.0 CSL. У поєднанні з чорними графічними елементами, темні деталі з цього легкого матеріалу створюють відчуття більш низького і притиснутого до землі силуету. Окремої уваги варті 21-дюймові диски, покриті глянсовою і матовою чорною фарбою. Аеродинамічні «леза» між спицями, в свою чергу, оптимізують повітряні потоки.

Задня частина: сила і впевненість.

Як і у випадку з передньою частиною, ззаду BMW 3.0 CSL Hommage виглядає широким і м'язистим завдяки великим поверхням і горизонтальним елементам. Особливо варто відзначити ліхтарі: світлодіодна смуга, що йде по спойлеру, з'єднує лівий і правий елемент і створює основу форми задньої частини. Потужні лінії заднього бампера з дифузором з вуглепластика нагадують про неприборкану потужності BMW 3.0 CSL. Навіть при погляді зверху концепт-кар виглядає виключно динамічно. Від решітки радіатора по капоту розходиться широка буква V – ностальгічне посилання до яскравих і динамічних ліній ранніх купе BMW.

Інтер'єр: вишуканий мінімалізм.

Салон BMW 3.0 CSL Hommage – царство мінімалізму і виставлених напоказ полегшених елементів, що роблять гоночний характер автомобіля відчутним. Всі скрупульозно опрацьовані деталі інтер'єру присутні в ньому з міркувань абсолютної необхідності – або вони необхідні для водіння, або є елементом силової структури. Салон цілком виконаний з вуглепластика за винятком дерев'яної «приладової панелі» – поперечної балки, що несе силове навантаження. Це пряме відсилання до салону історичного BMW 3.0 CSL, який був оброблений деревом. У новій версії на дерев'яному приладовому щитку присутній тільки маленький дисплей індикатора зарядки eBoost. Інформаційна концепція також мінімалістична: центральний дисплей на рульовій колонці відображає поточну передачу, швидкість, обороти і момент перемикання.Гоночні гени і полегшений дизайн, втілені з високою майстерністю.Серед інших гоночних атрибутів присутні ковшеподібні сидіння з високоякісною прострочкой, шеститочкові ремені безпеки і червоні елементи безпеки – отвори для виведення піни вогнегасника, сам вогнегасник і два вимикача на центральній консолі – аварійне знеструмлення автомобіля і включення системи пожежогасіння. Єдине, що є ззаду, – два шолома, вбудованих в трансмісійний тунель. У той час, коли вони не використовуються, фіксацію забезпечує спеціальний ремінь. На місці задніх сидінь – кожухи акумуляторів системи eBoost. Вони покриті спеціальними відбивачами, в поєднанні зі світлодіодними смужками створюють вражаючий 3D-ефект.Єдине, що є ззаду, – два шолома, вбудованих в трансмісійний тунель. У той час, коли вони не використовуються, фіксацію забезпечує спеціальний ремінь. На місці задніх сидінь – кожухи акумуляторів системи eBoost. Вони покриті спеціальними відбивачами, в поєднанні зі світлодіодними смужками створюють вражаючий 3D-ефект.Використовуючи надсучасні матеріали і ретельно продумані рішення, BMW 3.0 CSL Hommage втілює технологічну витонченість у минималистичной формі. Виконані з найвищою точністю алюмінієві муфти додають відчуття якості в місцях з'єднань різних структурних елементів. Дизайн дверей мінімалістичний і експресивний: точні і чисті поверхні мають форму зміщених назад арок, створюючи відчуття руху і динаміки. У дверних рукоятках суміщені петлі в стилі DTM і елегантні інтегровані ручки оригінальної BMW 3.0 CSL. У результаті вийшло гібридне рішення: нейлонова петля, розташована безпосередньо за рукояткою на двері. Як і весь інтер'єр в цілому, ця деталь додає експресивності унікальному характеру BMW 3.0 CSL Hommage – комбінації легкості, атлетичний і елегантності.