Благодійність під час війни

30 Січня 2023, 13:30

Війна, розв’язана росією проти України, напряму вплинула на всі сфери життя українців. Чи то бізнес сектор, громадянське життя чи благодійність. Нинішні події змусили нас оперативно реагувати на всі виклики життя та знаходити розв’язання проблем там, де здавалося б їх немає. Неможливо залишатися осторонь, коли твою країну буквально знищують цеглина за цеглиною.

Військове вторгнення спонукало мене реорганізувати всю свою діяльність та підлаштувати її під потреби сьогодення. Я та моя сім’я завжди займалися благодійністю, а в 2019 році, у розпал пандемії COVID-19, я вирішив відкрити благодійний фонд. Ми допомагали лікарням та закладам охорони здоров’я боротися з вірусом, забезпечували їх необхідними медикаментами, апаратами ШВЛ, медичним обладнанням та засобами індивідуального захисту.

Під час війни ми виокремили два вектори допомоги Україні. Перший — це, безумовно, допомога військовим, адже зараз вони наш щит, завдяки якому ми можемо більш-менш спокійно працювати та підтримувати економіку держави. Їх ми забезпечуємо дронами, бронемашинами, бронежилетами, одягом, взуттям, тактичною медициною та продуктами.

Другий — це гуманітарна допомога та допомога дітям. У перші дні війни ми щодня готували по 7500 порцій їжі на день та годували людей, возили гуманітарну допомогу до прифронтової зони. У середині квітня наші волонтери, які везли допомогу до Вугледару Донецької області, потрапили під обстріл “Градів”. Але це нас не зупинило і ми продовжили далі допомагати родинам, які залишилися у гарячих точках на сході країни.

Щодо підприємницької діяльністі під час війни. Ми так чи інакше стикаємося з соціальним аспектом та відповідальністю перед суспільством. У часи, коли щодня перед українцями постають все нові й нові труднощі, бізнеси повинні підлаштовуватися та оперативно допомагати вирішувати їх. Кожен повинен бути корисним!

Ми вже не визначаємо успішність бізнесів виключно прибутками. Тому що користь, принесена суспільству, дасть нам численні дивіденди у майбутньому у вигляді демократичної та сильної держави.

З точки зору європейського або американського досвіду у сфері благодійності — для них це абсолютно буденна річ. Ділитися допомогою, розповідати про це, аби мотивувати інших та популяризувати благодійну діяльність у суспільстві. Тим більше, що ретельно продумана соціальна стратегія брендів та компаній, може сприяти впровадженню довгострокових змін у країні на соціальному рівні. Поясню це на прикладі.

Уже декілька місяців я є меценатом благодійного фонду Future for Ukraine, який запустив ініціативу зі створення LEVCHYK SPECTRUM HUB. Це центр для дітей з розладами аутистичного спектру, які виїхали із зони бойових дій. Як багатодітний батько я знаю, що життя і збереження здоров’я дитини для батьків, — найцінніше на світі. Тільки від нас залежить те, яке майбутнє чекає на наших дітей.
Та, на жаль, на державному рівні питання підтримки та кваліфікованої допомоги дітям з РАС ще досі остаточно не вирішено. Тому переважна більшість центрів для дітей з РАС були засновані саме їхніми батьками. Через військове вторгнення більшість із них була закрита, і діти перестали отримувати необхідну їм допомогу.

Заснувати під час війни LEVCHYK SPECTRUM HUB — це одночасно і виклик, і велика відповідальність. Тому що цей проєкт потребує значних інвестицій, як фінансових, так і експертних. А також безумовної любові, яка є тільки між батьками та їхньою дитиною. Проте, ми готові ризикувати та вкладатися у цю справу, бо точно знаємо, що все, що буде зроблено зараз, матиме велике значення у майбутньому. Адже це робиться для дітей України. І завдяки таким центрам, ми допоможемо діткам з РАС адаптуватися у суспільстві та інтегруватися у нього.

Ось що я маю на увазі, коли говорю про довгострокові зміни у суспільстві на соціальному рівні.

Автор:
Тиждень
Позначки: