Буквально сто років тому населення не уявляло себе без листування, а сьогодні всім та скрізь керують смартфони. Гаджет полонив серця не лише можливістю безперешкодно поговорити із потрібною людиною, а й своїм зовнішнім виглядом, який так охоче доповнюють різними аксесуарами. Постає питання, а може бути реалізація популярних атрибутів до мобільних прибутковим? Спробуємо знайти відповіді.
Початковий вклад складає 3000 тисячі доларів. В ці кошти входить оренда торговельного майданчика та закупівля речей для власне торгівлі.
Купівля та нюанси старту бізнесу
Обрання продукту – перше поміж найголовнішого. Почати закуплятися можна не тільки в «дорогих» поставників, а й в тих, які зараз мало відомі та характеризуються меншою ціновою категорією. Перед відкриванням точки, що спеціалізується на продажі чохлів до телефонів, бажано зареєструвати себе юридичним обличчям. Наступний крок – документи від пожежного нагляду, дозвіл санстанції та місцевого самоврядування. Після приведення в норму документації проведіть ціновий аналіз продукції. Вивчіть вартість на певні атрибути у ваших суперників та зробіть висновок щодо своєї. Згодом починайте закупку товару. Під час неї керуйтеся новинами у сфері молоді та її моди. При прийнятті рішення пам’ятайте: краще зробити вибір в сторону оптової купівлі, бо вони частіше всього будуть мати великі знижки.
Яскраво «увійти» в торгівлю
Для примноження клієнтури демонструйте широкий асортимент на полицях, яскраві моделі чохлів, розцінки, які нижчі ніж у конкурентів. Для зацікавленості практикуйте вводити акційні товари – вони зроблять цей об’єкт більш популярним серед покупців. Для того, аби ніхто не оминав ваш салон – зробіть яскраву вивіску – вона привертатиме увагу. Коли хочете, щоб покупці скоріше дізналися про вас та ваші ексклюзивні новинки – потрібно розробити свій власний сайт в інтернеті, де всі зможуть придбати ті самі аксесуари, що і в магазині. Воно буде піаром та додатковою ідеєю для пришвидшення торгівлі. Якщо в вашому салоні мало місця – один з плюсів інтернет – магазину. Чохли займають мало простору та ви зможете зберігати їх навіть вдома.
Реклама торговельної точки
Для того, щоб продати – необхідно прорекламувати. Реклама – допоміжна ланка у торгівлі. Її запускають в соціальних мережах (майже всі зареєстровані хоча б в одній мережі), роздавати візитки та талони на знижку у вас та замовити розповідь про товар на телебаченні.
Варто наголосити на наступному:
- Широке різноманіття речей;
- Низькі ціни;
- Найвища якість обслуговування.
Особливе значення має останній пункт. Коли персонал добре знається на своїй справі, то 90% покупець піде додому з товаром. Вам бажано створити «родзинку» в своєму залі, щось, люди не побачать в інших. Наприклад, запропонуйте таке: кожна наступна покупка доповнюється подарунком або кожний третій чохол отримає -30% від його вартості. Всі знатимуть – більша вигода, звичайно, там, де дешевше, а не там, де купляти за повну ціну. Правильну подачу розпродажу що до чохлів на Айфон можно подивитись тут, на нашу думку це один із найкращих прикладів.
Розташування – те від чого залежить успіх в майбутньому. Це напевно ключовий елемент успішності бізнесмена. Місце для справи найкраще орендувати в торговому центрі, бо там завжди жвавий потік людей та ваша продукція без уваги не залишиться.
Не вагайтеся, а рішуче дійте! Отримуйте бажаний прибуток та захоплення від того, як вдало розвивається ваша справа!
