«Виходить, цього разу масова реклама не допомогла залучити до фінансової піраміди найуразливішу для шахраїв верству населення – літніх людей. А активна та нахраписта молодь, яка хоче швидких і легких грошей, сама пішла до лав піраміди», – відзначає автор.
Заступник директора з наукових питань Інституту соціології НАНУ Євген Головаха пояснює, що молоді завжди притаманне бажання випробувати своє щастя: «Нині вона більш грамотна, ніж у позаминулому десятиріччі, й розуміє, що спочатку будь-яка піраміда справді приносить чималі прибутки, а потім обвалиться. І намагається все чітко розрахувати, сподіваючись вискочити з неї до того, як та зазнає краху».
Більше про те, чому молоді українці масово долучаються до МММ читайте у статті «Будівничі піраміди Мавроді» у № 23 Тижня.