Бекхем використав пісню українського гурту в рекламі власного бренду

10 Січня 2018, 10:25

Відомий англійський футболіст Девід Бекхем використав пісню "Шо з-пiд дуба" українського гурту "ДахаБраха" в рекламі власного бренду House 99. Відповідне відео він опублікував на своїй сторінці у Facebook.

Арт-менеджер гурту Ірина Горбань також зазначила, що переговори і залагодження формальностей щодо використання треку тривали близько 6 місяців.

"Ми тішимося, що наша музика може бути доречною в будь-яких сферах життя, а також у будь-яких країнах світу", – сказала вона.

Минулого року ця ж композиція «Шо з-пiд дуба» з’явилася в третьому сезоні серіалу «Фарго» (Fargo) виробництва США.

«Дахабраха» – український музичний етно-гурт, організатором і художнім керівником якого є Владислав Троїцький. Гурт був створений спеціально для театрального проекту «Україна містична», який розпочав Влад Троїцький у центрі сучасного мистецтва «Дах» у 2004 році. Згодом гурт почав виступати окремо, не в рамках проекту «Україна містична».

Останнім часом «Дахабраха» переважно гастролює закордоном.