За її словами, телепроект під робочою назвою "Народний кандидат" нещодавно придумала вона із журналістом ICTV Володимиром Горковенком, її затвердив радник глави Адміністрації Президента Сергія Льовочкіна політтехнолог Ігор Шувалов.
"Володимир Горковенко розмовляв з Ігорем Шуваловим щодо цього проекту. І Шувалов дав добро, щоб він виходив на НТКУ", – зазначила Цвєтанська.
"Після цього зібрались я, Володимир Горковенко та Олександр Пилипець (шеф-редактор новин "Інтера") і ми склали концепцію цієї програми", – додала вона.
Горковенко підтвердив цю інформацію. Зустріч з обговорення проекту відбулася ще в середині квітня.
"На зустрічі Ігор Шувалов сказав, що Наталія Королевська може потягнути цей проект", повідомила Цвєтанська.
Цвєтанській вдалось отримати сценарій проекту Першого національного і "Савік Шустер студія" "Народний список".
Він майже не відрізняється від сценарію програми, придуманої нею, стверджує журналістка.
"Олександр Пилипець взявся віднести цей проект Єгору Бенкендорфу. Далі мені повідомили, що цей проект не знайшов спонсорів і не буде реалізований. Я сумніваюсь, що це збіг", – додала Цвєтанска.
Авторські права на сценарій своєї програми журналістка не реєструвала.
Політичний телепроект "Народний список" на замовлення НТКУ виробляє "Савік Шустер студія". Ведучим стане Савік Шустер.
Суть програми полягає в змаганні молодих активістів за звання народного кандидата, переможець якого отримає місце в партійному списку Наталі Королевської.
Нагадаємо, як раніше Тижню розповів експерт із рекламних комунікацій Артем Біденко, рекламна кампанія на білбордах лідера партії «Вперед» Наталії Королевської коштує від 2,5 млн гривень на місяць.
Зазначимо, що Королевську неодноразово звинувачували в співпраці з владою.
Читайте також: Королівський подарунок владі: Банкова сприяє політичному проекту Наталії Королевської