"Звичайно, цей захід вимушений і тимчасовий. І як тільки ситуація виправиться, безумовно, вона буде скасована", – написав Азаров.
Він відзначив, що введення такого мита пов'язане з бажання уряду підтримати українського автовиробника.
"Протягом останнього року вітчизняні автовиробники практично зупинилися. Вони не витримали конкуренції з дешевшими імпортними автомобілями, які завозяться як з Росії, так і з інших країн. А це десятки тисяч людей фактично залишилися без роботи", – зазначив Азаров.
За його словами, у всіх країнах світу, особливо в період кризи, держава насамперед підтримує вітчизняного товаровиробника і думає про те, як зберегти робочі місця для своїх власних громадян.
"Купуючи імпортний автомобіль, ми, перш за все, вкладаємо гроші в розвиток інших країн, а не своєї власної", – зазначив Азаров.
Нагадаємо, Україна вводить спецiальнi мита на iмпорт нових легкових автомобiлiв з об'ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмiрi 6,46% i 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно вiд країни походження та експорту.
Українські імпортери автомобілів не виключають того, що можуть припинити ввезення їх до країни, починаючи з другої половини квітня 2013 року, у зв'язку із введенням спеціальних мит на імпорт автомобілів, тим самим, повторивши досвід 2009 року.