Автоновинки

ut.net.ua
29 Липня 2010, 00:00

Range Rover Evoque


1 липня 2010 року в Лондоні офіційно презентували дизайн нового компакт­ного Range Rover Evoque. Це купе – найменший, найлегший і найекономічніший Range Rover, який коли-небудь випускали на заводі Хейлвуд у Ліверпулі, – доповнить лінійку бренда влітку 2011-го. За попередніми даними компанії, клієнти отримають змогу вибирати між повнопривідною і перед­ньопривідною модифікаціями Evoque. Рівень викидів CO2 – лише
130 г/км. Решту технічних даних нового автомобіля Філ Пофем, керуючий директор Land Rover, тримає в таємниці. Прем’єрний показ серійної моделі заплановано на 30 вересня 2010 року на Паризькому автосалоні. За словами Філа Пофема, одразу після початку серійного випуску Range Rover Evoque буде доступний у 160 країнах світу, зокрема й в Україні.

Тoyota Auris


З початку липня в офіційній мережі «Тойота-Україна» стартував продаж Toyota Auris 2010 року випуску. Стандартну модельну палітру п’ятидверного хетчбека доповнив яскраво-синій колір кузова. Екстер’єр нової моделі став стильнішим і сучаснішим: оновлення торкнулися передніх бампера і фар, решітки радіатора, покажчиків повороту в дзеркалах, задніх дверцят тощо. Усі три доступні в Україні комплектації Auris-2010 оснащені автоматичною чотириступінчастою трансмісією і бензиновим двигуном об’ємом 1,6 л.

VW Touareg


Новий VW Touareg (2010-го модельного року випуску) насамперед вражає показним силуетом: нове покоління Touareg на 4 см довше, на 1,2 см ширше від попереднього. Автомобіль доступний в Україні з двома двигунами: трилітровим турбодизельним агрегатом потужністю 240 к. с. і 280-сильним бензиновим об’ємом 3,6 л. Починаючи з базової комплектації новинка оснащується восьмиступінчастою АКПП.

Subaru Impreza XV


Impreza XV – компактний міський хетчбек і прохідний кросовер в одному флаконі. Ця модель відрізняється від звичайної Impreza характерним захисним обвісом у стилі Outback, багажними рейлінгами та поліпшеною комплектацією. Крім того, спеціально для українського ринку автомобіль отримав збільшений до 185 мм дорожній просвіт та посилену підвіску. Impreza XV оснащується опозитним двигуном об’є­мом 2 л і потужністю 150 к. с. у комплекті з п’ятисту­­пінчастою механічною або чотириступінчастою автоматичною КПП. В Impreza оновили передній бампер, радіаторну решітку, а по периметру встановили захисну накладку з нефарбованого пластику, що додає машині солідності.

Mercedes-Benz M-Class Grand Edition


З липня 2010-го в Україні доступний Mercedes-Benz M-Class Grand Edition – преміальний позашляховик в ексклюзивній комплектації від штутгартського автоконцерну. Grand належить до лімітованої серії Mercedes-Benz W164, що відрізняється від звичайних авто оригінальним оздобленням та дизайном. M-Class автомобіля передусім підкреслюють легкосплавні двокольорові 19-дюймові диски з дизайном спиць у вигляді літери «Y», великі шини, тепло­захисне кругове засклення синього кольору, хромована решітка радіатора AMG, затемнені фари тощо. Інтер’єр Grand відповідає його назві: оздоблення з дерева, тканини та шкіри, підсвітка салону Ambient Lighting. Утім, зміни в екстер’єрі та інтер’єрі не зачепили головного – характерного силуету легендарного SUVа, прототип якого (передсерійний W163) дебютував у спілбергівському «Парку юрського періоду-2».

Volvo XC60


Гетеборзький автоконцерн позиціонує кросовер Volvo XC60 як «найбезпечніший автомобіль за всю історію Volvo». Фішка моделі – унікальна система City Safety, що дає змогу запобігти зіткненню на швидкості до 15 км/год і мінімізувати його наслідки, якщо швидкість не перевищує 30 км/год, а також якщо автомобіль, який рухається попереду зі швидкістю 100 км/год, різко загальмував. Volvo XC60, представлені на українському ринку, комплектуються системою City Safety у всіх трьох модифікаціях: Kinetic, Momentum і Summum.

VW Multivan


Маркетологи Volkswagen AG позиціонують мікроавтобус VW Multivan (оновлений Т5) як щось середнє між мінівеном і будинком на колесах. Логіка в цьому, безумовно, є – шосте покоління «транспортера» дає змогу з комфортом розміститися семи особам, які вирушили в тривалу подорож. Приміром, у Multivan можна вільно розвернути другий ряд крісел і пересунути їх по поздовжніх напрямних впритул до кабіни. В утворений між другим і третім рядами простір легко увійде стіл середнього розміру. Точно так само зсувні крісла дозволяють звільнити простір позаду для великогабаритних вантажів. Економічність VW Multivan забезпечує новий дви­­гун – дизельний 2,0 TDI із витратою пального лише 9 л на 100 км у міському циклі й 7 л – у заміському.