Таким чином фінансові наслідки катастрофи через падіння акцій можуть скласти $85-95 млн. При цьому, не враховуються інші витрати компанії.
Втім, аналітик Morgan Stanley Джеймі Ролло вважає, що таке падіння неостаточне та може досягти 30% від ціни акції.
«Подорожування за допомогою корабля – чи не найбезпечніший спосіб пересування порівняно з повітряним транспортом, але розслідування може зайняти деякий час й історія набуває світового розголосу, а тому люди навряд чи будуть бронювати квитки на кораблі до того часу, поки не відновлять свою впевненість», – зазначив Ролло.
«А скоріш за дезорганізована евакуація може призвести до жорсткого регулювання», – додав він.
Експерт з маркетингового агентства NumisВін Елліс вважає, що наслідки для компанії будуть короткостроковими та триватимуть поки з`ясовуватиметься питання про адекватність управління аварійною ситуацією.
Нагадаємо, круїзний лайнер«Коста Конкордія», на борту якого перебувало понад 4,2 тисяч осіб, зазнав катастрофи поблизу острова Джиліо поблизу узбережжя італійської області Тоскана. За словами капітана, судно напоролося на скелі, які не було вказано на навігаційній карті. Власники судна звинувачують в аварії капітана судна Франчеко Скеттіно, який ввів судно у води біля італійського узбережжя, котрі він наперед відповідним чином не знав. Італійська поліція затримала Скеттіно для допиту у звинуваченні в ненавмисному вбивстві, нездатності надати допомогу та залишенні судна до кінцевої евакуації всіх пасажирів.
За останніми даними, у результаті події як мінімум 6 людей загинуло, щонайменше 67 постраждали. Невідома доля 15 осіб.