Антимонопольний комітет оштрафував виробника ліків на 7,6 млн грн за неправдиву рекламу

21 Листопада 2012, 23:58

«Як встановив Комітет, товариство поширило неправдиві відомості під час рекламування зазначеного препарату на телебаченні. Зокрема, рекламний ролик містив наступне твердження: «9 з 10 українців обирають саме «Амізон». Як наслідок, у громадян могло скластися враження, що 90 % – це відсоток від усієї кількості українців, що є споживачами «Амізон», – йдеться у повідомленні.

Насправді ж, за інформацією АМКУ, маркетингове дослідження, на яке і посилається ПАТ «Фармак» у цьому рекламному ролику, показало, зл 90 % – це лише та кількість людей, що хворіли на грип, застуду та кашель, і при цьому використовували лікарський засіб «Амізон».

Відсоток усіх споживачів, які приймали препарат, за інформацією того ж дослідження становив лише 6,2 %.

«Розслідуванням встановлено, що під час проведення рекламної кампанії лікарського засобу «Амізон» значно зросли обсяги його реалізації. Так, у листопаді 2011 року обсяги реалізації препарату збільшилися порівняно з листопадом 2010 року на 346,82 відсотка – з 194,8 тис. шт. до 675,6 тис. шт.», – повідомили в АМКУ.

Нагадаємо, раніше Антимонопольний комітет України оштрафував УДППЗ «Укрпошта» на 70 тис. грн за зловживання монопольним становищем.