Андрій Левус: У 2019-му виграв антимайдан, просто гарно притрушений

10 Грудня 2020, 16:14

У 2019 році в Україні виграв антимайдан, просто гарно притрушений. Якщо спрощено, то відбулася масово інформаційна-психологічна операція (ІПСО). Але це дуже спрощено. Можна взяти підручники по ІПСО, і ситуацію, в якій ми зараз опинились з 2019 року, повністю співпадає з описаним. Про це в інтерв’ю Тижню розповів Андрій Левус, народний депутат України VIII скликання, керівник комендатури Самооборони Майдану та заступник голови СБУ в 2014 році, а нині співкоординатором Руху Опору Капітуляції.

 

«Перше – деморалізація, друге – так звана внутрішня міграція. Коли люди пасіонарні, політично активні розчаровуються і заходять у свої мікропроєкти, самоцензуруються, не лізуть в політичні процеси, а сидять і вичікують чогось. Як на мене, шляхом дуже правильного, глибинного аналізу ситуації, група осіб просто прорахувала, з точки зору, правильного підбору ключових слів, ключових понять, ключових практик комунікацій, підібрала таку цільову аудиторію, достатньо велику, яка зіграла певний меседж бокс», –  пояснив він.

 

При цьому Левус зауважив, що український табір самообмежився.

 

«Український табір, на жаль, самообмежився. Я не хочу зараз давати оцінку виборчій кампанії Порошенка 2019 року. Але вибрана тактика трьох китів (проти яких я нічого не маю) – віри, армії і мови, сама по собі встановлювала обмеження в охопленні. Активна частина отримала свою мильну бульбашку, яка бачила в Порошенкові ВСЕ, і це культивувалося і культивується, в його штабі, досі. Люди на всі складні запитання мають одну відповідь – все може змінитися швидко, якщо п’ятий президент стане сьомим. Простий рецепт. Але, як на мене, такі рецепти, у цій складній ситуації в державі, коли у різних сферах в нас є проблеми, тріщини та розколи – не продуктивні» , –  сказав він.

 

Співкоординатор РОК додав, що дискусія між 73% і 25% не продуктивна апріорі. Вона затверджує міфічні 73%, яких ніколи не було. Хтось вибрав аудиторію, хтось вибрав під неї канал комунікації, хтось виставив товар на прилавок і кожен бачить в цьому товарі щось своє. І зараз є всього лиш бренд «Зеленський» яким користуються різні люди, які шляхом апаратних ігор, агентурної роботи тощо або наближаються до керування цим брендом або віддаляються.