«У своїх поясненнях Оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати і вказали, що в них є інший різновид плати — «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їх нових тарифних планів. Так, зокрема, було зазначено, що «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата», — розповіла Процишен.
Проте комітет з’ясував, що в умовах/порядку надання послуг усіх трьох операторів йдеться саме про абоненту плату, розрахунковий період якої, згідно з законом,складає один місяць.
«Зважаючи на вищенаведене та спірність питання щодо відповідності принципам добросовісної конкуренції факту встановлення 4-тижневого розрахункового періоду, а також комунікації окремих операторів щодо його запровадження було прийнято рішення про відкриття справ проти компаній Київстар, Водафон Україна та Лайфселл за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції», — повідомила державний уповноважений АМКУ.
Нагадаємо, 26 вересня Антимонопольний комітет почав розслідування факту зміни трьома мобільними операторами України розрахункового періоду в тарифних планах.