«Український президент Віктор Янукович є моделлю нового виду автократа-захоплювача влади. В минуле пішли чистки, знущання військових у смішних костюмах, таких як Гітлер в Муссоліні. Куртка Мао і камуфляжі Фіделя Кастро виходять з моди. Сьогодні йдеться про бізнес. Сьогодні, Сталін носив би Hugo Boss або Brooks Brothers, зголив би вуса і, як і Янукович виглядав би як будь-який інший керівник, що літає бізнес-класом», – пише Хорсі.
«Погром і переворот поступилися PR-у. Янукович найняв команду лобістів і піарників, щоб ті допомогли йому створити прогресивний імідж, у той час як він сам тисне на пресу та перекроює виборче законодавство, щоб забезпечити своїй партії постійне правління.
Перебуваючи у Вашингтоні чи Парижі, Лондоні чи Берліні, Янукович поводиться ніби він є чемпіоном вільної преси, бо знає, що повинен робити, щоб його вітали в клубі процвітаючих демократій. Але закон про наклеп, який у парламенті підтримує його партія, стане загрозою для журналістів отримати тюремне ув’язнення і штрафи.
Доброю новиною є те, що завдяки протестам українських ЗМІ і дипломатичному тиску з боку США і Європи Янукович заморозив закон. Не дуже хороша реальність, втім свідчить, що так само як і рак після ремісії, законодавство може легко повернутися після парламентських виборів наприкінці жовтня», – зазначає він.
«У 21-му столітті диктатори всі виглядають як усміхнені бізнесмени, а їх послання згладжуються і продаються американськими і європейськими PR-фірмами, а це означає, що США знадобиться набагато більше, ніж сильні військові для захисту демократії і прав людини», – вважає автор.
До статті Хорсі додав також свою фірмову карикатуру, яка зображує як би виглядав Сталін сьогодні. На картинці Сталін оточений PR-радниками. Один з них, схожий на стиліста каже: «Цей костюм так і кричить «виконавчий директор». Інший відмічає: «Ми трохи переправили вашу промову. Замість «чистки» ми скажемо «план з реорганізації кадрів», а заміть «ГУЛАГу» – «мережа з утилізації робочої сили». А жіночка справа збирається підстригти Сталіну вуса.