На шпальтах видання, зокрема, надруковані інтерв'ю дружин терористів-смертників. Показово, що авторами інших матеріалів є в основному жінки.
За словами редактора журналу Салеха Юсефа, головна мета видання –«освіта жінок і залучення їх до боротьби з ворогами ісламу».
Крім того,коментуючи цільову аудиторію видання, редактор зазначив, що «жінки становлять половину населення, і навіть – саме населення, оскільки дають життя новому поколінню».
Між тим, представник британського антитерористичного центру Джеймс Брендон пояснивгазетіThe Sunday Times, що члени «Аль-Каїди» оцінили можливість західних глянцевих журналів ефективно пропагувати ідеали капіталістичної культури.
За словамиБрендона, це і є причина, яка спонукала їх створити «аналог Cosmopolitan з джихадської точки зору».