"Заяви (на вступ – ред.) залишилися в системі, вони нікуди не зникли. Ці заяви зараз не бачать приймальні комісії вишів. Абітурієнтам треба зайти в свій кабінет і поновити свої заяви. Зараз результати ЗНО будуть підтягнуті", – сказав Ковтунець.
За його словами, проблеми в роботі ЄДЕБО в перші дні подачі вступниками заяв могли бути викликані тим, що адміністратор обмежив потужності системи.
"Розробник системи вважає що експлуатант, тобто "Інфоресурс" не підключив достатньо ресурсу. З іншого боку ми будемо розбиратися, що сталося. Іноді адміністратор системи намагається регулювати доступ таким чином, щоб можливо було відсіяти DDOS-атаки, які можливі при великій кількості звернень", – сказав Ковтунець.
Заступник міністра нагадав, що умовами прийому до ВНЗ визначені випадки, в яких абітурієнти можуть подавати документи до вишів у паперові формі. Також вступники можуть звернутися безпосередньо до приймальних комісій де їм нададуть допомогу з реєстрації заяв у електронній формі.
У понеділок, 17 липня, ДП "Інфоресурс" повідомив про ануляцію конкурсних заяв вступників, в яких не було надано повної інформації, зокрема про конкурсний бал.
Також державне підприємство "Інфоресурс" наголошує, що можливість електронної подачі заяв до вищих навчальних закладів буде обмежена щоденно з 8 до 10 ранку у зв'язку з проведенням технічних робіт.