Дефіцит на сейф

Малюнок Дмитра Скаженика
Банківську кризу не подолати рекламою відсотків
Матеріал друкованого видання
№ 30 (91)
від 24 липня, 2009

 

Малюнок: Дмитро Скаженик
 
Попри всю недовіру до банків, у країні є шалений попит принаймні на один їхній продукт – банківські скриньки. Орендувати індивідуальний сейф практично неможливо: дефіцит. Тобто ті, в кого ще є гроші, воліють тримати їх, боронь Боже, не на депозиті, а в броньованій панчосі. Банківську кризу не подолати рекламою відсотків. Відновити довіру до банків можуть тільки вони самі. Нехай доведуть, що їхні клієнти чогось для них варті.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.