▪   Наталя Петринська

Крига скресла

Кадр із анімаційного фільму
Майстерна збалансованість стрічки нагадує знежирений біойогурт
Матеріал друкованого видання
№ 28 (89)
від 10 липня, 2009

 

Сиквел пригодницької анімаційної стрічки «Льодовиковий період 3: Ера динозаврів» вибудувано за випробуваною формулою: якісний відеоряд + дотепний сценарій = успіх у глядачів. Фільм ретельно продуманий, тому й передбачуваний, тим більше, що тип поведінки головних героїв нам добре знайомий із попередніх частин. Лінивець Сід так само незграбний і недорікуватий – і саме він змушує своїх друзів вирушити у підземний «загублений світ», де збереглися динозаври й інші живі рудименти юрського періоду. Тандем опосумів теж не змінився: більшість кумедних висловлювань із мультику вкладено в їхні маленькі вуста. Родині мамонтів трохи відкоригували мотивацію – їх перш за все хвилює поповнення в родині, що має статися з дня на день. Загалом, значущість сімейних цінностей підкреслюється ледь не в кожному кадрі. Навіть окраса «Льодовикового періоду» – вічно голодний Скрет – знаходить собі пару, й спокуслива Скреті стає тимчасовим замінником недосяжного жолудя.

У третій частині з’являються й нові персонажі – тріо «немовлят»-динозавриків, їхня сентиментальна мама-тирекс і ласка Бак. Останній, безумовно, стане лідером дитячих симпатій, адже образ одноокого веселого безумця ніби змальовано з капітана Джека Горобця. Невеличка ілюстративна деталь: Бак упевнений, що одружений із ананасом. До речі, гумор у стрічці подекуди викликає далеко не дитячі асоціації, однак цим грішать майже всі анімаційні картини останніх років. Іноді в потоки жартів вклинюються нехитрі сентенції про дружбу й відповідальність і парафрази з відомих книжок і фільмів – для балансу між розважальною та дидактичною функціями стрічки. В цілому майстерна збалансованість «Льодовикового періоду 3» нагадує знежирений біойогурт: не надто смачно, однак реклама твердить, що корисно.

 
У кінотеатрах України
 
Початок показів з 2 липня