Прес-релізи

Itone: прощавайте, гудки – вітаємо, рекламо!

14 грудня 2012 у конференц-залі столичного бутік-готелю Riviera відбулася прес-конференція, присвячена виходу на український медіа-ринок нового виду мобільної реклами під назвою Itone-Реклама. В ході заходу було обговорено принципи роботи послуги, а також маркетингові і технічні складові проекту.

Послуга Itone-Реклама - це новий канал комунікацій, основою для якого є технологія рекламного рингбектону (AdRBT). Поява нового виду мобільної реклами стала можливою завдяки дослідженню можливостей і перспектив мобільного маркетингу, високого рівня проникнення мобільного зв'язку і успішності сервісу рингбектонів.

При надходженні виклику на мобільний телефон, в середньому, проходить 10-15 секунд, перш ніж починається розмова. Оператори мобільного зв'язку відреагували на такий стан справ впровадженням розважальних рингбектонів. Однак, цього виявилось недостатньо – встановлення мелодії замість гудків потребує додаткових фінансових витрат з боку абонента і не несе особливого інформаційного навантаження. У той час, коли абонент максимально зосереджений на очікуванні відповіді, він найкраще здатний сприймати і запам'ятовувати інформацію. Так з'явилася ідея реклами замість гудків.

Олександр Бистровский, керівник проекту Itone, прокоментував необхідність впровадження послуги так: «Телефон – це один з трьох предметів, нарівні з ключами та гаманцем, які людина завжди носить із собою. Мобільний зв'язок за дуже короткий термін став невід'ємною складовою життя людей. Тому можливості, які відкриває новий вид мобільної реклами, просто безмежні». Олександр зазначив, що рекламне повідомлення не перешкоджає здійсненню виклику і встановленню з'єднання, а сама послуга за принципом роботи аналогічна до вже звичних рингбектонів.

Головна особливість проекту Itone-Реклама – наявність балансу інтересів у системі абонент-рекламодавець-оператор. Абонент, що встановлює рекламний рингбектон, отримує грошовий бонус, а рекламодавець – можливість транслювати рекламне повідомлення всім, хто телефонує цьому абоненту. Оператор також отримує певний дохід від співпраці. Наприклад, він може підвищити лояльність існуючих абонентів та залучити нових.

У свою чергу, Олег Мармизов, розробник модулів системи автоматизованого управління послугою, акцентував увагу на простоті управління рекламною кампанією, а також на можливостях Кабінету рекламодавця на сайті itone.com.ua: «Рекламодавець має можливість використовувати свій рекламний ролик або замовити його виготовлення. При цьому, йому надається можливість у ході рекламної кампанії використовувати декілька повідомлень, встановлюючи час і тривалість їх звучання. За допомогою кабінету, рекламодавець має можливість відстежувати статистику звучань, а також управляти фінансовими витратами».

На питання про те, скільки часу знадобиться для впровадження послуги на українському ринку, Олег відповів наступне: «Технологічно, послуга на 100% готова до запуску. Всі процеси пройшли тестування. Зараз для старту проекту достатньо бажання рекламодавця запустити оригінальну рекламну кампанію за допомогою послуги Itone-Реклама».

Інформація про компанію:

ТОВ «Дейтеріс» займається розробкою та впровадженням інноваційних телекомунікаційних технологій. Компанія надає послуги Itone-Реклама та Itone-Ринг. Itone-Реклама – це новий канал комунікацій, що працює за принципом мобільного AdRBT. Itone-Ринг – сервіс установки музичних рингбектонів абонентам мобільного зв'язку. Головний офіс компанії знаходиться за адресою: м. Донецьк, пр-т Київський, 11.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Теги