Прес-релізи

Власники нових автомобілів віддали перевагу Porsche 911

Аналітична агенція J.D. Power дослідила рівень задоволеності американських автовласників

Штутгарт. В своєму останньому дослідженні J.D. Power and Associates, американська аналітична агенція, знову вручила золотий сертифікат компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG: у дослідженні «InitialQualityStudy» Porsche911 – автомобільна ікона від виробника спортивних автомобілів зі Штутгарта – посів перше місце. Власники 911 виявилися найбільш задоволеними своїм придбанням у сегменті спортивних автомобілів люкс-класу. В той же час в загальному заліку автомобіль також став переможцем завдяки найменшій кількості нарікань з боку власників.

Panameraпосів третю позицію в люкс-сегменті, а спортивний позашляхових Cayenne– шосту. В загальному заліку брендів Porscheпосідає другу позицію з-поміж 34 міжнародних автовиробників, які розглядалися в рамках дослідження. Також американські дослідники оцінили виробничі потужності: головний завод в Штутгарті-Цуффенгаузені посів друге місце серед європейських автомобільних виробництв, завод у Лейпцигу – шосте.

Дослідження «InitialQualityStudy» передбачало опитування 75 000 американських споживачів, які придбали нові автомобілі. Їм потрібно було оцінити рівень задоволеності новим автомобілем через три місяці з дати його придбання. 230 моделей розглядалися в рамках дослідження (модельний рік 2012). Оцінка автомобіля проводилася за 228 критеріями з різних категорій, серед яких – «двигун та трансмісія», «задоволення від керування» тощо. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Теги