Прес-релізи

Класичні помилки під час розробки інтернет-магазину

Сайт – головний інструмент отримання доходу в онлайн-бізнесі. І від того, наскільки якісно та професійно платформу буде створено, залежить подальше просування проекту, швидкість його росту та інтерес у цільової аудиторії. Помилки на етапі створення можуть дорого коштувати в майбутньому. І дуже часто джерелом таких помилок стає сам замовник.

ᐉ Создание интернет магазина одежды > Этапы разработки и открытия ...

Деякі бізнесмени вважають, що звернення до фахівців з розробки магазинів знімає з них будь-яку відповідальність за фінальний результат. Замовник ставить завдання та платить за його виконання чималі гроші. А IT-фахівці повинні, виходячи зі свого досвіду, знайти ефективне рішення.

 

 

Така ситуація, на жаль, досить поширена. Головний її недолік в тому, що з етапу розробки самоусувається ключовий фахівець – власник. Адже ніхто крім нього не знає всі тонкощі бізнесу:

  • як працюють бізнес-процеси в компанії;
  • що турбує клієнтів;
  • на чому акцентувати увагу при формуванні позиціонування.

«Якщо ви хочете отримати не просто шаблонний сайт зі своєї тематики, а ефективний інструмент для заробітку грошей – обов'язково максимально беріть участь у розробці та обговоренні проекту з командою. Тільки спільними зусиллями вам вдасться зробити експертний сайт, котрий буде затребуваним на ринку» - порада від Максима Димури, керівника веб-студії «БізнесСайт»

 

«Хочу сайт з нуля, шаблони не пропонувати»

 

 Ще одна помилка багатьох бізнесменів-початківців – робити магазин виключно з нуля. Максим Димура відзначає, інтернет-магазин – це не просто сайт з каталогом товарів. Це цілий комплекс різного функціоналу, що включає:

  • адміністративну панель управління товаром;
  • модуль управління цінами;
  • SEO-модуль для роботи з URL-адресами, снипетами і метаданими;
  • акційний розділ;
  • кошик та системи оплати товару;
  • особистий кабінет користувача, систему лояльності й інші модулі.

Це лише базовий функціонал, котрий сьогодні обов'язково має бути в кожному інтернет-магазині. Водночас клієнт сайту цього не бачить, а знайомитися тільки з дизайном та фірмовими фішками. Тож якщо ви хочете створити магазин з нуля, то крім дизайну доведеться витратити час і гроші на розробку всіх перерахованих вище пунктів. А це дуже дорого та довго.

Набагато вигідніше взяти готову CMS, оптимізовану під e-commerce, і допрацювати дизайн під ваш фірмовий стиль. А зекономлені фінансові ресурси краще вкласти в рекламу та просування проекту. Така інвестиція точно принесе плоди.

 

«Розробка за тиждень, чому ні?»

Ще одна категорія замовників хоче отримати унікальне рішення за мінімально короткий термін. Зазвичай сайт їм потрібен «на вчора», а отже, вся розробка відбувається в авральному режимі. І тоді багато деталей просто не потрапляють до уваги.

Максим Димура радить не поспішати й уважно опрацьовувати структуру, контент, посадочні сторінки майбутнього магазину. Навіть якщо сервіс створюється на готовому шаблоні, не варто випускати на індексацію напівпорожній ресурс, та ще й з неунікальним контентом. Шансів посісти високі позиції в пошуковій видачі у вас буде дуже мало.

На етапі створення сайту прислухайтеся до думки експертів. Тоді ваш магазин точно стане успішним і приноситиме стабільний дохід.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Теги