Прес-релізи

Як купити парфуми онлайн і не помилитися з вибором

Парфуми належать до тих продуктів, які традиційно важно вибирати наосліп. Навіть найдетальніший опис не завжди може передати всі нюанси та відтінки аромату, тим паче що на кожному запах розкривається по-різному. Крім того, не завжди можна довіряти доброчесності продавця. Як не купити кота в мішку — у нашому матеріалі.

Попереджений — значить озброєний: вивчаємо термінологію

Приступаючи до онлайн-шопінгу, найперше необхідно освоїти види продукції, поняття, сімейства ароматів, а також навчитися читати ольфакторну піраміду. Для початку запам'ятайте розбіжності між видами парфумерних товарів. Найпоширеніші — туалетна та парфумована вода. Вони розрізняються за кількістю ароматичних олій у розчиннику, а відповідно — стійкістю та тривалістю аромату. Розпізнати різні типи можна за позначкою Eau de Toilette (туалетна) та Eau de Parfum (парфумована). Рідше трапляються духи (Parfum) — концентрований продукт, що коштує найдорожче — та одеколон (Eau de Cologne) — ледве вловимий запах на шкірі.

 

 

Щоб зрозуміти, як парфуми розкриватимуться з часом, розберіть ароматичну піраміду. Як її читати:

  • початкові ноти — це вступ до композиції, зазвичай свіжі, легкі компоненти, які вивітрюються максимум за годину. Орієнтуватися на ці елементи при покупці не варто, оскільки вони дуже леткі;
  • серцеві ноти — основа парфумів, яка визначає приналежність до сімейства та головне звучання. Серце тримається на шкірі від 2–3 (у туалетної води) до 5–6 (у концентрованих парфумів) годин;
  • базові ноти — розкриваються наостанок і можуть лунати від 8 годин до декількох годин. Зазвичай це деревні або теплі мускусні, східні відтінки, які також закріплюють більш леткі елементи ароматичної піраміди.

Якщо ви продовжуєте сумніватися, навіть детально вивчивши опис, — замовте пробник, щоб не витратитися на ризиковану покупку.