Прес-релізи

Навіщо бізнесу використовувати віртуальну АТС

Хмарні технології стабільно набирають популярність. Багато компаній презентують свої сервіси, налаштовані на віддаленому потужному обладнанні, до якого користувач підключається зі свого домашнього ПК або смартфона. Працюючи з хмарою, не потрібно піклуватися про те, як розширити технічні можливості для обробки того чи іншого завдання. Все це робиться автоматично в межах купленого тарифу.

 

Однією з найкорисніших для бізнесу хмарних технологій є віртуальна АТС. Розібратися в роботі сервісу нам допоможуть експерти компанії Київстар, яка є одним із головних провайдерів подібного формату зв'язку в Україні.

Що таке віртуальна АТС і як вона працює

 

 

Віртуальна автоматична телефонна станція – хмарний сервіс, за допомогою якого можна об'єднати в одному програмному середовищі стаціонарний і мобільний зв'язок. Це дозволяє налаштувати роботу свого кол-центру таким чином, що жоден дзвінок не буде пропущено й жоден клієнт не залишиться без уваги.

 

Завдяки віртуальній АТС від Київстар не потрібно:

  • купувати дороге телекомунікаційне обладнання;
  • налаштовувати складні підключення;
  • витрачати час і ресурси на аналіз дзвінків.

Цифровий формат зв'язку можна інтегрувати з IT-системою компанії та отримувати аналітику по кожному дзвінку чи в розрізі роботи call-менеджера. Це помітно спрощує стратегічну роботу керівника й допомагає швидко виявляти недоліки в діяльності кожного конкретного співробітника.

П'ять причин підключити свій бізнес до віртуальної АТС

 

 

Для будь-якої компанії підключення хмарної АТС несе тільки плюси. Якщо говорити докладніше, варто виділити п'ять основних переваг:

  1. Повний контроль витрат на зв'язок. Можна швидко відстежити, хто зі співробітників використовує комерційний зв'язок з особистою метою.
  2. Введення коротких номерів всередині корпоративної мережі.
  3. Інтерактивний розподіл вхідних викликів між виділеною групою абонентів. Система в автоматичному режимі вирішує, кому з вільних операторів можна направити дзвінок.
  4. Запис та аналіз розмов.
  5. Максимальна автоматизація. Інформацію про дзвінки можна передавати в CRM систему й аналізувати дані в розрізі конкретного клієнта.

Щоб обійти конкурентів, потрібно бути на крок попереду них і користуватися всіма доступними для цього інструментами. Хмарна АТС – один із найважливіших важелів управління ефективністю кол-центру компанії та підвищення його результативності. Швидкий аналіз дзвінків, причин відмов, навантаження на різних менеджерів допомагає керівнику виявити слабку ділянку та зосередити всю увагу на ній. Без докладної статистики і повної автоматизації на виконання такого аналізу піде багато часу. А час – вичерпний ресурс, тому потрібно витрачати його максимально вигідно.  

Як вибрати відповідний тариф

Експерти «Київстар» розповіли, що у них діють кілька тарифних пакетів для різного типу послуг. Кожен бізнес самостійно визначає, який з них вигідніше та зручніше використовувати для конкретного обсягу комунікацій. Тож, оцінюйте свій бізнес, спілкуйтеся з фахівцями і підключайте потрібні послуги.

 


 

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Теги