Прес-релізи

LEXUS NX – ТУРБО НАДИХАЄ

LEXUS СТВОРИВ РЕКЛАМНУ КАМПАНІЮ З ФОТОГРАФІЙ, ЗРОБЛЕНИХ НА МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ КОРИСТУВАЧАМИ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ INSTAGRAM

10 топових українських Instagram-фотографів, у яких разом понад 600000 фоловерів, у межах експериментального проекту #NX_VISION презентували свій творчий погляд на преміальний кросовер Lexus NX 200t у місті та поза ним.

Після поглибленого знайомства з автомобілем кожен з учасників проекту отримав можливість провести концептуальну фотозйомку  Lexus NX та обрати для цього кращі локації під час поїздок Києвом та його околицями.

Згодом після зйомок кожен із фотографів розмістив на своїй сторінці в Instagram по 3 кращих знімки, зроблених на мобільний телефон. Загалом користувачі мережі залишили на них понад 31000 «лайків»!

Також ці самі фотографії розміщувались на офіційній сторінці Lexus Ukraine в Instagram, де користувачі мережі могли оцінювати їх та обирати кращі. Усього протягом 14 днів такої оцінки роботи учасників отримали 5653 голоси.

Експерти Lexus відзначили як найбільш вдалу роботу Степана Кліма (@s_klim), а фаворитом користувачів Instagram стала одна з робіт Леоніда Мартинчика (@leonid_martynchyk).

Саме ці знімки прикрасять вулиці українських міст, ставши частиною рекламної кампанії Lexus NX 200t – автомобіля, створеного для візіонерів і справжніх естетів.

Турбо надихає!

Ознайомитися з роботами фотографів можна за лінком  www.instagram.com/lexus_ukraine

 

www.lexus.ua

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Теги