Прес-релізи

Бунтівники: олімпійські спортсмени у новій рекламній кампанії MINI.

Волейболіст, який двічі переміг рак, вуличний хуліган, який став боксером,фехтувальниця, яка виступає на змаганнях у хіджабі, - всі вони особливі спортсмени, які візьмуть участь в Олімпійських іграх 2016 року у Ріо-де-Жанейро. За плечима у кожного - унікальні історії успіху, історії про тріумф волі та наполегливості, розповісти які вони зважилися у новій рекламній кампанії автомобільного бренду MINI - «Бунтівники» (The Defiants).

Серія коротких роликів, що фокусуються на життєвих історіях спортсменів і упередженнях, з якими їм довелося боротися на шляху до своєї мрії, стала продовженням кампанії «Defy Labels», розпочатої легендарним брендом на підтримку боротьби проти стереотипів раніше у цьому році.

Як і у випадку з кампанією для Суперкубка, MINI залучив до роботи цілу  команду видатних спортсменів. У зйомках взяли участь перша ракетка світу - тенісистка Серена Вільямс, перша американська олімпійська чемпіонка в боксі Кларесса Шилдс, Ібтіхадж Мухаммад - перша фехтувальниця, яка виступає на змаганнях в хіджабі, талановитий волейболіст Джейк Гібб, який двічі переміг важке захворювання, боксер Карлос Балдерас, вперше потрапив на боксерський ринг в покарання за вуличну бійку, найшвидший у світі регбіст Карлін Айлз, неймовірно наполеглива штангістка Морган Кінг і дворазовий олімпійський чемпіон з плавання Кален Джонс. 

"Ми спеціально вибрали саме цих видатних спортсменів, тому що вони особливі, а їх історії - унікальні і несподівані, - пояснює директор з комунікацій MINI USA, Том Ноубл. - Зрештою, йдеться не про стереотипи і ярлики, які на вас навішує суспільство, а про те, хто ви є насправді і через що вам доводиться пройти. Ця кампанія - історія про те, як зберегти індивідуальність і створити свій власний шлях - про це, повірте, в MINI знають багато. Історії олімпійців розповідають нам важливий урок про силу людського духу, який вражає і надихає нас на власні подвиги".

«Олімпійська» кампанія не тільки зосереджується на досягненнях атлетів і їх здатності справлятися з труднощами. Відеоролики MINI закликають глядачів задуматися про значущі проблеми сучасного суспільства: боротьбі з депресією, відстоюванні релігійних переконань, гендерних стереотипах, а також упередженнях, пов'язаних з соціальним становищем, походженням або навіть зовнішністю. Те що багатьом здається слабкістю, насправді, може обернутися неймовірною силою - тим стимулом для непокори громадській думці, який допоможе досягти успіху.

За додатковою інформацією та фотоматеріалами звертайтеся:

Єлизавета Кутова, Media/Public Relations, АВТ Баварія Київ

Tel:+380 (44) 494-21- 21, fax: +380 (44) 494-44- 99

e-mail: IKutova@bmw.ua

Website: www.bmw.ua, www.press.bmwgroup.com

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Теги