Прес-релізи

LEXUS НА МІЛАНСЬКОМУ ТИЖНІ ДИЗАЙНУ

ЧЕРЕЗ ТРЬОХКОМПОНЕНТНУ ІНСТАЛЯЦІЮ ДЛЯ НАЙБІЛЬШОЇ У СВІТІ ВИСТАВКИ ДИЗАЙНУ СТУДІЯ FORMAFANTASMA ПЕРЕДАЄ ОСНОВИ МАЙСТЕРНОСТІ, ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ LEXUS.

- Formafantasma створює нову велику інсталяцію як центральний елемент презентації Lexus на Міланському тижні дизайну 2016 (Salone del Mobile).

- «Lexus  – зустріч із Передбаченням» інтерпретує основні елементи філософії дизайну бренда та технології майстерного виконання, що застосовуються під час 

виробництва його розкішних моделей.

- Акцент зроблений на вплив Omotenashi, традиції японської гостинності, а також на дизайн і технічні якості нової концепції автомобіля  з водневим паливним елементом Lexus, LF-FC.

- Інсталяція також включатиме нові кулінарні рішення від удостоєного зірки Червоного гіду Мішлен шеф-кухаря Йоджі Токуйоші, якого надихнула природна взаємодія між воднем і водою у системі паливних елементів Lexus.

Філософія дизайну, майстерність і передові технології Lexus надихнули всесвітньо визнану дизайн-студію Formafantasma на створення інсталяції, яка занурює у свою атмосферу, як центрального елементу презентації виробника автомобілів класу «люкс» у межах Міланського тижня дизайну (Salone del Mobile), що відбудеться у квітні Інсталяція «Lexus – зустріч із Передбаченням» буде представлена під час найбільшої у світі виставки дизайну у Spazio Lexus – Torneria з 12 по 17 квітня 2016 року, із прес-показом 11 квітня.

Інсталяція, створена в результаті унікальної співпраці із шеф-кухарем Йоджі Токуйоші, який здобув зірку Червоного гіду Мішлен, справить враження, яке передасть настрій досконалого передчуття, що формує основний елемент дизайну Lexus, і Omontenashi, традицій японської гостинності, що притаманні манері, з якою Lexus створює автомобілі, які задовольняють усі потреби своїх власників. Вона також передає сутність інноваційної технології водневого паливного елементу Lexus, що була продемонстрована у новій концепції автомобіля LF-FC.

Італійські дизайнери Андреа Трімарчі та Сімоне Фарресін, засновники студії Formafantasma в Амстердамі, відвідали Японію, щоб на власні очі побачити технології проектування і виробництва Lexus, дізнатися про якості і цінності, що характеризують бренд. Їхній досвід безпосередньо вплинув і на дизайн інсталяції, яка поділена на три окремі зони.

За їхніми слова: «Дивовижна особливість японської гостинності – це те, що нас насправді вразило і найбільше сподобалося в Японії. Своєю інсталяцією ми намагалися по-справжньому виразити доброзичливість, майстерність й гостинність Omotenashi, а також передати щось від тих вражаючих методів виробництва автомобілів, з якими ми ознайомилися».

Перша зона інсталяції демонструє нові предмети меблів, створені дизайн-студією Formafantasma із використанням тих самих технологій фарбування і ручного оздоблення, які використовуються Lexus для досягнення бездоганного покриття концептуального автомобіля LF-FC.

«Нас дуже надихнув процес фарбування Lexus, як і той факт, що ті деталі автомобіля, які ви не бачите, обробляються так само, як і ті, що видимі. Кольори рекрасні, а їхня глибина вражає. Можливо, це лише деталі, але це прекрасні та надзвичайно привабливі якості», − відзначили представники Formafantasma.

Пройшовши до другої зони, відвідувачі ознайомляться з неочікуваним перетворенням екстер’єра LF-FC, задуманим як данина постійному пошуку досконалості конструкторської команди Lexus і очікуванню майбутніх удосконалень.

«Спочатку ми запитували у себе, чому автомобільна компанія звернулася до нас, − зізнаються Formafantasma, − оскільки нам здавалося, що вони працюють зовсім не так, як ми. Однак коли ми змогли побачити, яке значення вони надають виробництву і дизайну, ми краще зрозуміли компанію і зрозуміли, що ми маємо багато спільного».

В останній зоні буде розташована нова кінетична скульптура, джерелом натхнення для якої слугував атом водню, в дію її приводить застосування технології паливних елементів, що використовується Lexus в LF-FC.

Formafantasma пояснили: «Ми прагнули поєднати настрій очікування та передчуття, який розкриває головну ідею дизайну та відображення нашого з Lexus бажання створювати продукти,  які одночасно є й естетичними, і функціональними».

Подорож інсталяцією супроводжуватиметься дегустацією витворів кулінарного мистецтва, створеними Йоджі Токуйоші, якого надихнула чиста вода, що є безпосереднім побічним продуктом вироблення енергії водневими паливними елементами.

Презентація Lexus у межах Міланського тижня дизайну також включатиме демонстрацію робіт 12 фіналістів цьогорічного конкурсу Lexus Design Award, у тому числі прототипів, створених першою четвіркою претендентів, які були розроблені під керівництвом всесвітньо відомих дизайнерів.

Додаткові відомості і зображення можна знайти за посиланнями:

Lexus – зустріч із Передбаченням: http://www.lexus-int.com/lexus-design/

Веб-сайт конкурсу Lexus Design Award: www.lexusdesignaward.com

Інстаграм: https://www.instagram.com/lexusdesignaward/ @lexusdesignaward

Офіційні хештеги: #MilanDesignWeek; #LDAnticipate; #LexusDesignEvent; #LDEncounters

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ІНСТАЛЯЦІЮ

Назва Lexus – зустріч із Передбаченням 

Тривалість 12-17 квітня з 10:00 до 20:00 (Прес-показ: 11 квітня з 10:00 до 18:00) 

Місце проведення Spazio Lexus − Torneria, Віа Тортона, 32, Мілан, Італія 

Тема Передбачення 

Експонати 

- Lexus – зустріч із Передбаченням, створена відомими дизайнерами

- 12 проектів фіналістів конкурсу Lexus Design Award 2016 

Організатор Lexus International 

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ

Formafantasma – дизайнери

Андреа Трімарчі та Сімоне Фарресін – це італійські дизайнери, які створили в Амстердамі новаторську групу дизайну Formafantasma, робота якої характеризується дослідженням експериментальних матеріалів. Formafantasma досліджує взаємозв’язок між традиційною і місцевою культурою, критичні підходи до самодостатнього розвитку та значення об’єктів як провідників культури. 

Поєднуючи майстерність, індустрію, об’єкт і користувача, дизайнери винайшли зв’язки між своєю діяльністю на базі наукових досліджень і ширшою індустрією дизайну та отримали замовлення від відомих модних і роздрібних брендів. Їхні роботи отримали міжнародний розголос і були придбані для постійних колекцій провідних музеїв, серед яких є і Музей сучасного мистецтва у Нью-Йорку, і Музей Вікторії та Альберта у Лондоні.

Йоджі Токуйоші – кухар

Йоджі Токуйоші вважається одним із найбільш винахідливих шеф-кухарів Мілану. За майже десять років роботи у ресторані Osteria Francescana, під керівництвом шеф-кухаря Массімо Боттура Токуйоші, він швидко досяг звання помічника шеф-кухаря і допоміг славетному ресторану здобути другу і третю зірки від Червоного гіду Мішлен. Розпочавши власну справу на початку 2014 року, він заснував у Мілані ресторан, у якому італійська кухня отримала унікальну переінтерпретацію, яку Токуйоші назвав «Cucina Italiana Contaminata».

Усього через 10 місяців новий ресторан отримав зірку Мішлен. Із технічною майстерністю і творчим підходом Токуйоші пропонує абсолютно нове враження від ресторанного обслуговування, подаючи дуже індивідуальні страви кожному відвідувачу ресторану.

ПРО МІЛАНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ ДИЗАЙНУ

Міланський тиждень дизайну, Salone del Mobile, – це найбільша у світі виставка у сфері дизайну. Вона представляє різноманітні заходи, у тому числі пов’язані з дизайном меблів і модою, а також роботи всесвітньо відомих брендів. У 2015 році виставка «Lexus: Подорож відчуттів» здобула високу оцінку і була удостоєна нагородою в номінації «Найбільш захоплююча» на конкурсі Milano Design Awards.

ПРО LEXUS DESIGN AWARD

Lexus Design Award – міжнародний конкурс дизайну для перспективних митців з усього світу, який вперше був проведений у 2013 році. Мета конкурсу − заохочення розвитку цінних для суспільства ідей через підтримку митців, роботи яких можуть допомогти сформувати краще майбутнє. Він дає унікальну можливість чотирьом фіналістам попрацювати із всесвітньо відомим дизайнером і створити прототипи своїх дизайн-проектів, а потім продемонструвати їх на одному із найважливіших заходів року у світі дизайну.

ПРО LEXUS

Дебютувавши у 1989 році, Lexus здобув світову славу завдяки своїм високоякісним продуктам і зразковому обслуговуванню клієнтів. Lexus − гібридний лідер серед брендів класу «люкс» і пропонує гібриди, які поєднують найкращі інноваційні технології та висококласну розкіш. Еволюція Lexus відображається у прогресивному дизайні нових автомобілів бренда. Фірмова веретеноподібна решітка, динамічне оздоблення фар і рельєфні лінії формують виразний образ розкоші Lexus.

www.lexus.ua

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Теги