Прес-релізи

MINI та Pitti.

Мюнхен/Флоренція. Водити MINI - означає бути не як усі.

Носити MINI тепер означає те ж саме. На 88-й виставці Pitti Uomo компанія MINI разом з шістьма молодими і талановитими італійськими дизайнерами візьме участь у показі своєї першої капсульної колекції. Головною ж ідеєю, яка буде об'єднувати всі шість представлених аксесуарів, створених руками італійських майстрів із застосуванням незвичайних та інноваційних деталей, стане натхнення новим MINI Clubman.

Традиції та надсучасний стиль.

Вони молоді, люблять свіжий і нетрадиційний підхід і є справжніми майстрами своєї справи: в рамках цього партнерства були залучені модельєри з таких брендів, як SuperDuper, TYG Spectacles, Alberto Premi і Pijama, а також парфумер Паола Боттаі і команда Proraso Team з ілюстратором Пієтро Ніколаучічом - всі вони об'єднали свої зусилля, щоб створити капсульну колекцію MINI Gentleman's Collection, натхненну новим MINI Clubman. Вони взяли найкращі зразки класичної моди і представили їх в сучасному прочитанні. Натхненням для дизайнерів в рівній мірі послужили модна сцена Італії, традиції і майстерність творців чоловічого одягу і, звичайно, новий MINI Clubman, який відзначить свою світову прем'єру в 2015 році. Шість чоловічих аксесуарів, створених в рамках цієї співпраці, включають в себе капелюх, сонцезахисні окуляри, черевики, сумку, чоловічу туалетну воду та набір для гоління.

Чоловічий капелюх від SuperDuper.

Класична кругла форма, висококласні матеріали: цей чоловічий капелюх є справжньою перлиною колекції. Вона створена вручну і з використанням традиційних методів із найкращої повсті. Оздоблення внутрішньої частини капелюха виконано зі шкіри - на це рішення дизайнерів надихнув салон нового MINI Clubman, - а контрастні подвійні шви є натяком на інший характерний елемент дизайну MINI. Бренд SuperDuper відомий своїм незвичайним підходом: майстри компанії об'єднують традиційні способи виробництва головних уборів з сучасним дизайном і ефектними деталями. Компанія була заснована у Франції в 2011 році Ілірою Корначчіні, Веронікою Корначчіні і Маттео Джіолі.

Сонцезахисні окуляри від TYG Spectacles.

Сонцезахисні окуляри - незамінний супутник будь-якого джентльмена. Ця пара виконана з високоякісного ацетатного волокна і відшліфованого металу. Використані матеріали надають очками дуже індивідуальний і елегантний, але в той же час спортивний вигляд, а їх еліптична форма і мінімалістичний дизайн також є відображенням стилю нового MINI Clubman. Абревіатура TYG означає Three Young Gentlemen - «Три молодих джентльмена», - і відсилає до засновників цієї італійської марки з виробництва окулярів. Кожен з них має свій унікальний стиль, але один і той же підхід: створювати сонцезахисні окуляри преміум- класу, які одночасно відображають модні тенденції, і в той же час завжди є актуальними. Продукція компанії створюється виключно з оброблених вручну матеріалів від відомої компанії Mazzucchelli Varese і висококласної оптики від Carl Zeiss Vision.

Черевики від Alberto Premi.

Ці міські черевики з колекції MINI Gentleman's Collection є дуже зручними і в той же час елегантними. Вони виконані з шкіри найвищої якості, а їх надлегка підошва виготовлена з найсучасніших матеріалів. Створення взуття знаходиться буквально в крові Альберто Премі - його батько був дизайнером взуття протягом більше 30 років. Зі своїм величезним досвідом і знанням цього ремесла, Премі - точно так само, як і MINI, - використовує у своїй роботі найбільш інноваційні матеріали, незвичайні поєднання кольорів і особливі деталі. І це - рецепт його успіху: на 87-й виставці Pitti Uomo у січні 2015 року, MINI і Pitti визнали його самим обдарованим з молодих сучасних дизайнерів.

Чоловіча сумка від Pijama.

«Стиль і практичність» - можливо, найкращі епітети, якими можна описати сумку, створену в цьому році для MINI Gentleman's Collection. Її можна використовувати як рюкзак, як портфель або носити на плечі. Розумна внутрішня система сумки, точно так само, як і новий MINI Clubman, забезпечує максимальну кількість місця. Ноутбук, смартфон або окуляри - для всього передбачено своє місце. І все прекрасно захищене завдяки використанню неопрена, який ховається за модною зовнішньою текстильною оббивкою сумки. Бренд Pijama був заснований в 2006 році модельєром Монікою Баттістеллі і архітектором Серджіо Гоббі. Відмітна особливість виробів компанії - поєднання неопрена з текстилем в найрізноманітніших варіантах.

Чоловічий аромат від Paola Bottai.

«Шикарний, космополітичний і трохи таємничий» - саме так італійський парфумер Паола Боттаі описує свій новий аромат для MINI Gentleman's Collection. Він містить деревинні нотки і пряні відтінки з найвіддаленіших куточків планети - бо джентльмен MINI, за словами Боттаі, «дає деталям говорити за себе». Паола Боттаі спеціалізується на чоловічих ароматах і завжди надихалася світом запахів. Вона навчилася своєму ремеслу в столиці парфумерії, в інституті парфумерії Грасса на півдні Франції. З тих пір Боттаі створює індивідуальні аромати для цілого ряду продуктів - від класичної парфумерії до кондиціонерів для борід.

Набір для гоління від Proraso.

Небезпечна бритва - один з найстаріших і, можливо, найвимогливіший спосіб гоління - є звичною справою для справжніх джентльменів. З новим вінтажним набором для гоління з MINI Gentleman's Collection догляд за шкірою обличчя стає особливо стильним. Він складається з класичної кисті для гоління, крему для гоління і бальзаму після гоління. Упаковка набору була розроблена італійським ілюстратором Пієтро Ніколаучічем. Продукція компанії Proraso, що базується у Флоренції, є класикою вологого гоління. Протягом більш ніж 70 років ця італійська компанія як скарб зберігає секрет своєї формули евкаліптової олії. Продукція Proraso славиться своєю якістю і відома як гарантія чистого і м'якого гоління. Пієтро Ніколаучіч використовує в своїх роботах пастель і акварель - а серед його клієнтів числяться такі компанії, як Moschino, Sisley, Benetton, Etnies та Nike. Він відомий своїми антропоморфними ілюстраціями тварин, а в своїй роботі для Proraso x MINI використовував такі властиві джентльменам деталі, як трубки і вуса.

MINI і Pitti Immagine.

Pitti Immagine - це щорічна модна ярмарка в Італії; Pitti Uomo - це показ чоловічих мод, що проходить у Флоренції два рази на рік з 1972 року. Цей захід створено для просування молодих, талановитих і часом зухвалих брендів в індустрії моди. Партнерство MINI і Pitti Immagine, яке охоплює цілий перелік проектів, почалося в січні 2015 року. Наприклад, на 87-й виставці Pitti Uomo, MINI і Pitti спільно нагороджували найталановитішого молодого дизайнера, яким був визнаний Альберто Премі. І саме цей дизайнер став співавтором капсульної колекції взуття Special MINI Edition, яка була показана на автосалоні в Мілані в квітні 2015 року.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Теги