НОВИНИ

У київському «Кофе Хауз» винним у мовному інциденті призначили стажера

Правила у кав'ярнях «Кофе Хауз» не передбачають виняткового спілкування російською мовою. Про це журналісту "Свідомо" заявила директор «Кофе Хауз» у торгово-розважальному центрі «Дрім Таун» Марина Волкова.

За її словами, офіціант, який некоректно спілкувався з киянином Іваном Філіповичем – стажер, який ще не знає всіх тонкощів роботи. Волкова пообіцяла «провести роботу» з працівником, а також зв’язатися з Іваном Філіповичем і офіційно перепросити за неприємний інцидент.

Що стосується брошури з корпоративними правилами, то, як запевняє директор «Кофе Хауз», вона розрахована на Москву, адже «Кофе Хауз» – російська мережа. За її словами, в українських закладах правило щодо спілкування винятково російською не діє.

Філіпович підтвердив, що йому вже телефонували з кав'ярні.

«Так! Телефонували. Пропонували каву. Біда у тому, що звільнять офіціанта і скажуть, що все чудово, але я за зміну позиції компанії «Кофе Хауз» у мовній політиці. Мені жертва-офіціант не потрібна, тим паче безкоштовна кава», – заявив він. 

Перед цим бізнесмену Іванові Філіповичу в «Кофе Хауз», що у київському «Дрім Тауні» нагрубіянила офіціант. Після прохання киянина спілкуватися з ним українською, дівчина категорично відмовилась.

«Коли я, подякувавши, виходив із кафе, працівники навіть собі дозволили посміятися мені вслід. Це заставило мене повернутися і попросити книгу скарг», – розповів Філіпович.

Однак потім співробітник кафе підійшов до нього і пояснив, що у мережі діє правило – спілкуватись з клієнтами російською мовою. Він показав також брошуру, у якій вказано, що згідно зі стандартами «Кофе Хауз», офіціанти зобов'язані розмовляти російською.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.