НОВИНИ

В Україні вимагали хабарі з провідних світових видань

Впливовий британський журнал The Economist перестав надсилати свої друковані примірники до України через вимагання хабарів. Про це повідомило українське англомовне видання Kyiv Post, зазначивши, що перестала отримувати журнал з кінця квітня.

Коли стурбовані передплатники звернулися до Всеукраїнського агентства передплати, там заявили, що британці "схопилися за голови", дізнавшись про розміри хабарів, які з них вимагають посадовці.

"Вони (The Economist) сказали, що тільки злочинці можуть вести бізнес у нашій країні", - зазначила Анна Андреєва, голова одного з підрозділів агентства.

Крім того, видання повідомило, що кількома місяцями раніше схожі проблеми виникали в американського Harvard Business Review. Також в агентстві передплати заявили, що наразі поставки американського журналу в Україну поновлено, а питання з британським виданням вже перебуває у стадії вирішення.