НОВИНИ

  ▪   Євгенія Шидловська

"Чорні діри" українських доріг нищать автомобілі та травмують пішоходів

В Україні великі ями на дорогах вже стали недоброю традицією. В них провалювалися не лише пішоходи, а навіть і автомобілі. Основна причина, яку називають комунальники, - зношеність колекторів та руйнування їх під дією корозії.

Минулими вихідними в Одесі на розі Люстдорфської дороги та вулиці Левітана утворився великий провал, куди ледь не вгодив автомобіль. Очевидці повідомили, що яма раптово утворилась на перехресті, де завжди жвавий рух.

За інформацією комунальників, обвал стався через пошкодження каналізаційного колектора. Каналізаційні стоки почали підмивати асфальт в результаті обвалення зводу колектора. Районна прокуратура Одеси проводить перевірку за фактом руйнування автомобільної дороги.

Як відзначає місцеве видання, у серпні 2008-го року в тому ж місці провалився під землю позашляховик.

Також у  червні 2010 року в Одесі  на вулиці Чапаєвської дивізії під асфальт провалилась машина з хлібом.

Випадки виникнення великих ям через прорив каналізації неодноразово траплялись і в Києві.

На початку березня в Святошинському районі Києва утворилася  яма, глибиною до трьох метрів.

У січні у Солом’янському районі на вулиці Смоленській через прорив водопровідної мережі на проїжджій частині утворився величезний провал, над яким зависло авто.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наприкінці грудня 2012 року неподалік станції метро "Либідська" на проїжджій частині дороги у столиці під асфальт пішов автомобіль. Півметрове провалля утворилося під мостом на перетині Залізничного шосе та бульвару Дружби Народів за лічені секунди.

У грудні в центрі Києві на вулиці Богдана Хмельницького під асфальт провалилася бетономішалка.  В результаті провалу асфальту автомобіль задніми колесами пішов під землю, кабіна при цьому практично зависла в повітрі.

У листопаді недалеко від Центрального РАГСу Києва прямо на проїжджій частині Борщагівської вулиці провалився асфальт. Серед дороги утворилася яма розміром 5 на 5 метрів. Причиною стала аварія труби колектора.

Також у  липні  в результаті проведення гідравлічних випробувань ПАТ "Київенерго" біля входу на станцію "Оболонь" утоврилася  яма глибиною 2 метри.

Два кіоски, що стояли дорогою до метро «зависли в повітрі».

Напередодні поблизу будівлі, розташованої на вул. Хрещатик, 21 провалився асфальт у зв'язку з проведенням щорічних гідравлічних випробувань теплових мереж.

У таких аваріях у Києві неодноразово травмувались люди. Так у грудні в  Дніпровському районі столиці в міждворовому проїзді на вулиці Алма-Атинській ледь не провалився 8-річний хлопчик, який йшов до школи. Його госпіталізували з опіками.  

У жовтні минулого року жінка потрапила в провал в  асфальті, який утворився внаслідок пошкодження тепломережі на вулиці Єреванській в Солом'янському районі.  Підмивання асфальту сталося в міжбудинковому проїзді на неосвітленій території.  Жінка отримала незначні опіки ніга також перелом ключиці. У березні у тому ж районі  на вул. Гетьмана 39-річний чоловік провалився під землю. Аварія сталась через проприв тепломережі. Чоловік отримав опіки 1 і 2 ступеня 25% тіла.

У грудні 2010 року чоловік дістав опіки 70 % тіла, впавши у провалля з окропом у центрі Києва – на вулиці Сагайдачного. Внаслідок аварії на теплотрасі утворилася промоїна діаметром 2 метри та глибиною 1,5 метри. У провалля частково провалився автомобіль Хюндай, в якому і перебував постраждалий чоловік.  

Читайте також: Природа бездоріжжя. Проблеми з українськими дорогами чиновники списують на їхню зношеність

Нещодавно на Житомирщині поблизу села Табори у Баранівському районі стався розмив дорожнього полотна на площі близько 20 м2.

Улітку  в Житомирі на мосту по проспекту Миру на тротуарі стався провал асфальту. Тротуар зруйнувався внаслідок сильних злив та інтенсивних потоків дощових вод.

У вересні у Житомирі на вулиці Східній провалився асфальт.

 

12 березня у Бердичеві посеред тротуару утворилась яма завглибшки півметра. Комунальники з’ясувались, що асфальт провалився  в один з старовинних підземних ходів чи численних багатоярусних підвалів.

У лютому в Черкасах на вулиці Ватутіна  провалився  асфальт у місці, де проходить  самоплинний каналізаційний колектор.  За словами головного інженера «Черкасиводоканал», у 2004 році на цьому ж колекторі виникла подібна аварія, тоді замінили понад 70 метрів труб.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.