НОВИНИ

Один з українських тижневиків зняли з продажу через Януковича?

Останній номер журналу Фокус від 21.02.2013 № 8 був знятий з продажу зі всіх точок розповсюдження по всій Україні. Про це у своєму Facebook пише журналіст Мустафа Найем.

"Інформація про цей випуск також зникла і з сайту журналу (http://focus.ua/magazine/). Остання інформація стосується 7 номера від 14.02.2013 ", - зазначає журналіст.

Він також відзначає, що за словами колег, інформація з сайту зникла за особистою вказівкою редактора Яни Мойсеєнкової.

Центральними матеріалами випуску були чотири статті, присвячені 3-ій річниці президентства Віктора Януковича. Переважно це була інфографіка про витрати апарату глави держави.

У той же час, в кеші є номер Фокуса від 21 лютого. Але якщо натиснути на посилання на сам номер, викидає на сторінку "Помилка 404".

У розділі політика пропонувалися статті з такими заголовками:

- "Користі заради: як депутат може стати мільйонером",

- "Три з п'яти: головні досягнення Віктора Януковича за час президентства",

- "Президентський профіль: три роки правління Віктора Януковича у фактах і цифрах"

- "Дорогий президент: на що можна було б витратити гроші, які витрачаються на утримання Віктора Януковича".

Нагадаємо, раніше проблеми виникли у журналістів УНІАН. Так, 14 лютого колектив інформагенства звернувся до міжнародних і європейських організацій з приводу конфліктної ситуації в інформагентстві, яку спричинили опубліковані керівництвом агентства фальшиві інтерв’ю.

13 лютого колектив інформаційного агентства УНІАН оприлюднив звернення до основного акціонера Ігоря Коломойського, голови Національної спілки журналістів України Олега Наливайка та керівника групи «1+1» Олександра Ткаченка.

Журналісти нагадали, що в травні 2012 року намагалися довести до відома вищого керівництва, що новий менеджмент «не хоче і не здатен співпрацювати з колективом агентства».

Коллектив вважає, що поява фальшивих новин стала логічним результатом і прямим наслідком діяльності призначеного рік тому нового менеджменту агентства, та закликають до їх звільнення.

Як відомо, в УНІАНі називали раніше поширену на сайті агенції фальшиву інформацію про Сергія Власенка і Олександру Кужель «джинсою».

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.