НОВИНИ

The Economist: Обсяг реклами в інтернеті у 2013-му році зросте на 15%

Попри брак таких популярних подій, як Олімпійські ігри та президентські вибори в США, витрати на рекламу у 2013 році, за даними рекламної агенції ZenithOptimedia, зростуть на 4,5% (3,8% у 2012-му). Відповідний показник у Латинській Америці буде ще вищий – 10%. Такі прогнози журнал The Economist наводить у друкованому спецвипуску «Світ у 2013».

Видання прогнозує, що темпи зростання обсягу реклами в інтернеті (15%) більш ніж утричі випереджатимуть інші категорії й становитимуть п’яту частину загальних видатків на неї. Рекламодавці особливо натискатимуть на соціальні мережі, намагаючись стати «друзями» потенційних клієнтів, і заплатять за ці послуги на 31% більше.

«За абсолютними показниками видатки на онлайнову рекламу вперше перевищать рекламний бюджет традиційних газет. Її обсяг у друкованих медіа зменшуватиметься третій рік поспіль. Дедалі більше засобів масової інформації оголошуватимуть, що доходи від передплати перевищили виручку від реклами. Невпинне скорочення розміщення високодохідної друкованої реклами означатиме, що нескінченна реструктуризація галузі зі скрипом просуватиметься далі», - пише видання.

Більше про це читайте у друкованому спецпроекті   «Світ у 2013».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.