НОВИНИ

Телеканали Пінчука і Ахметова у серпні стали лідерами за кількістю «джинси»

Телеканали ICTV, «Україна» та «Перший національний», за результатами моніторингу теленовин у серпні, стали лідерами за випуском у ефір матеріалів з ознаками замовності, або так званої «джинси», повідомляє «Телекритика».

Ці телеканали лідирують у «рейтингу» замовчування суспільно важливої інформації.

Зокрема, з 13 по 18 серпня ICTV та «Україна» випустили в ефір по 34 сюжети суспільно-політичної тематики з ознаками замовності. Водночас Перший національний – 32, 1+1 – 26, а «Інтер» – 23. Крім того, зростає кількість таких матеріалів на «Новому каналі».

Найменше таких матеріалів з ознаками замовності показав «5 канал».

За кількістю позитивних або нейтральних матеріалів, без балансу думок, матеріалів про владу – лідерує «Україна» з 33 сюжетами, ICTV – 30 та «Перший національний» – 27. 1+1 показав за тиждень 25 таких сюжетів, «Інтер» та СТБ – по 20, Новий канал – 18, а «5 канал»– 13.

За кількістю негативних, без балансу думок, матеріалів про опозицію – перше місце розділили 1+1 та ICTV (по 5 матеріалів), друге – Перший національний, Новий канал, «5 канал»та «Україна» (по 4), Інтер (3) та СТБ (2).

Також усі названі канали були помічені в замовчуванні важливих тем, думок і фактів та інформації про різноманітні акції протесту різних політичних сил і окремих груп населення, про судові заборони таких акцій, а також про дії правоохоронців із блокування таких акцій і кримінального переслідування їхніх учасників.

Крім того, телеканали неодноразово замовчували інформацію про обмеження свободи слова, зниження добробуту населення, проблеми бізнесу від влади, рейдерства, яке підтримується владою, а також публічні заяви і дії опозиції та конфлікти в гуманітарній сфері.

Водночас результати моніторингу свідчать, що у серпні загальна кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності у порівнянні з липнем трохи знизилася.

Як повідомлялось, у липні лідером за кількістю матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності став Перший національний.

Нагадаємо, згідно з результатом моніторингу проведеного комітетом «Рівність можливостей», Партія регіонів за рівнем «джинси» у місцевих ЗМІ тотально випереджає всі інші політичні сили України.

Читайте також: Хто створив маніпулятивну систему ЗМІ?