НОВИНИ

Рух метро у Києві зупинився через танення снігу

Перебої у графіку руху потягів на Сирецько-Печерській (зеленій) лінії Київського метрополітену 23 лютого сталися через бруд і сіль на дорогах внаслідок танення снігу.

Про це під час прес-конференції заявив головний ревізор з безпеки руху поїздів КП «Київський метрополітен» Валерій Мелещенко. Він пояснив, що у зв’язку з потеплінням і таненням снігу бруд та сіль, якою посипали дороги, через вітер та рух машин біля відкритої ділянки метро потрапили на ділянку метрополітену.

Відповідно, зникла напруга на вузлі контактної рейки, тому на окремій ділянці рух потягів був неможливий. За інформацією Мелещенка, вагонів із пасажирами у цей час на аварійній ділянці не було. Він нагадав, що схожа ситуація на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену вже траплялася 7 років тому.

У свою чергу в прес-службі КМДА з посиланням на інформацію КП «Київський метрополітен» з приводу цієї ситуації інформують, що о 12.11 на перегоні між станціями «Славутич» та «Видубичі» на одній із колій сталося зняття напруги 825 В із контактної рейки від системи захисту.

«Така ситуація виникла в результаті танення снігу та льоду на проїжджій частині Південного мосту, що насичені солями, частки яких піднімаються в повітря при русі автомобільного транспорту, особливо вантажного», - зазначається в повідомленні. Як зазначають у прес-службі, спроби енергодиспетчера подати напругу резервними схемами управління не дали позитивного результату. Невідкладно на дільницю були направлені спеціальні бригади для пошуку та усунення несправності.

Оскільки перегін між станціями «Видубичі» та «Славутич» має довжину більше 4-х кілометрів, огляд всіх вузлів кріплення контактної рейки та кабельних ліній зайняв тривалий час. В результаті огляду було виявлено оплавлений вузол кріплення контактної рейки з руйнуванням ізолятора. Після заміни ізолятора рух поїздів було відновлено. У метрополітені зазначають, що причиною виходу з ладу кріплення контактної рейки став поверхневий пробій на «землю» ізолятора, на якому осів струмопровідний шар водяного пилу з брудом, насиченого солями.

Нагадаємо, 23 лютого о12:37 на станції «Славутич» Сирецько-Печерської лінії метрополітену, напрямок метро «Дорогожичі», пропала напруга контактної мережі. Внаслідок аварії рух поїздів було організовано в обмеженому режимі. О 15:16 рух поїздів відновили.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.