НОВИНИ

"ТойХтоПройшовКрізьВогонь" увійшов до Топ-10 міжнародного рейтингу

За два тижні прокату вітчизняний фільм "ТойХтоПройшовКрізьВогонь" зібрав більш ніж 550 тисяч гривень. Крім того, він увійшов до Топ-10 за данними міжнародного рейтингу "Бокс-офіс".
Вперше в новітній історії вітчизняного прокату, спродюсований повністю в Україні, фільм Михайла Іллєнка «ТойХтоПройшовКрізьВогонь» увійшов до чільної десятки міжнародного рейтингу. Фільм зайняв 9-ту позицію з вельми непоганим результатом – по 844 долари на кожну з 16-ти копій, повідомляє сайт "Кіно-Театр".
 
Через те, що фільм вийшов в прокат з малою кількістю копій, він не може конкурувати на рівних з голівудськими чи російськими стрічками. Однак, представники фільму стверджують, що на прохання глядачів, вони постійно збільшують кількість копій, які йдуть в українському прокаті.
 
За два тижні "ТойХтоПройшовКрізьВогонь" зібрав вже більш ніж 500 тисяч гривень, повідомив виконавець однієї з головних ролей Віктор Андрієнко. "Люди голосують за це кіно гаманцями. Середні українці погоджуються витратити 40 грн, щоб подивитися саме цей фільм. Буває, глядачі виходять після перегляду зі сльозами", - розповів актор, пише Gazeta.ua.
 
Український кінодистрибютор Богдан Батрух зазначив, що стрічка Михайла Іллєнка "ТойХтоПройшовКрізьВогонь" стала першим українським фільмом, який повноцінно з'явився у загальноукраїнському прокаті. Бюджет фільму становить 16 млн гривень. Тому, щоб стрічка окупилася, її мають подивитися приблизно 530 тисяч людей.
 
"Ми починаємо бути нормальним народом. Морально стрічка окупиться. Фінансово – не можу доки сказати. Щоб дізнатися, який потенціал у фільму, перше, що треба зробити — порівнювати з чимось. А у нас просто немає з чим. Стрічка у правильному жанрі. Як кажуть китайці, велику дорогу починають з першого кроку", - зауважив кінодистрибютор.
 
Зараз продюсери замовили ще 10 копій фільму. "В Україні ще не повністю сформоване виробництво копій фільму. Якщо "Діджитал" можна замовити у будь-якій країні, то з плівкою 35 міліметрів виникають проблеми", - додав Богдан Батрух в Gazeta.ua.
 
"ТойХтоПройшовКрізьВогонь" поводить себе у прокаті не як більшість фільмів. Зазвичай стрічка збирає найбільше глядачів у перший тиждень прокату. Потім їхня кількість поступово спадає. Ця ж із кожним тижнем збирає все більше глядачів. По-перше, українці не мають досвіду дивитися український фільм, котрий був би фільмом, а не якимось артхаузним продуктом. По-друге, ті, хто вже бачив стрічку сказали, що вона дійсно непогана. 
 
Також, як раніше повідомляв Тиждень, на цьогорічне Берлінале поїхав й фільм Михайла Іллєнка “ТойХтоПройшовКрізьВогонь”.
 
 
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.