НОВИНИ

80% українських сувенірів мають китайське походження

Під час Євро-2012 на туристів чекають тисячі сувенірів із псевдоукраїнською символікою. Про це пише Анна Каленська у черговому числі Українського тижня.

Магніти, брелки, прапорці, матрьошки і навіть ляльки-україночки – усі ці речі в більшості випадків потрапляють до України з Китаю, В’єтнаму, Малайзії та інших країн регіону.

За словами пана Володимира, який торгує на Андріївському узвозі, близько 40% його товарів – китайського виробництва. Решта ж стверджують, що фактично все в них українське. Як пояснює один з продавців, багато хто просто боїться зізнаватись, адже ризикує втратити покупця: «Зараз туристи стали вибагливішими, дивляться, що написано на сувенірі. Якщо там зазначено Made in China, можуть і не взяти».

Учасники українського ринку сувенірної продукції кажуть, що частка товарів азіатського виробництва може сягати 80%. Визначити точні цифри важко, бо значний обсяг становлять товари no name, розповідає виконавчий директор Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів України Наталія Волошина. «Ця продукція невідомого походження не має відповідних сертифікатів якості або має підроблені чи недійсні в нашій країні, а найгірше те, що може бути навіть небезпечною, токсичною», - застерігає експерт.

Більше про це читайте у статті  «No name кітч проти hand made автентики» у №47 Тижня.