НОВИНИ

Нацрада прийшла із перевіркою до NewsOne

Представники телеканалу NewsOne дозволили Нацраді провести перевірку у своїй редакції.

Представники телеканалу NewsOne дозволили членам робочої групи Національної ради з питань телебачення і радіомовлення провести перевірку у своїй редакції. Про це повідомив член Нацради Сергій Костинський.

 

"Робочу групу Національної ради пустили на NewsOne. Перевірка триває. Результати будуть наступного тижня", - сказав Костинський.

 

Так, за його словами, про результати позапланової перевірки мовника регулятор планує поінформувати на своєму наступному засіданні, яке має відбутися 1 серпня.

 

Своєю чергою, відповідно до порядку здійснення моніторингу Нацради, виїзні перевірки проводяться за місцепребуванням мовника, вказаним у ліцензії. Згідно з даними Держреєстру суб’єктів інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення, редакція NewsОne знаходиться на вулиці Польовій, 21, у Києві. Такою є юридична і фактична адреса ліцензіата.

 

Нагадаємо, що Генеральна прокуратура України (ГПУ) 9 липня відкрила кримінальне провадження проти власників телеканалу NewsOne за підозрою у фінансуванні тероризму. 

 

Як повідомлялось, що головний російський пропагандист Дмитро Кісельов анонсував на 12 липня проведення так званого телемосту "Треба поговорити" між російським каналом «Росія 1» і українським телеканалом NewsOne, який фактично належить куму Путіна Віктору Медведчуку.

 

Разом з тим,  президент Володимир Зеленський назвав анонсований телеміст «Надо поговорить» українського телеканалу NewsOne і російського «Россия 24» дешевим, але небезпечним піар-ходом перед достроковими парламентськими виборами.

 

Раніше керівник Служби безпеки України Іван Баканов закликав провести засідання Ради національної безпеки і оборони, де запропонує ввести санкції до юрособам, які здійснюють мовлення під логотипами "112 Україна" і "Newsone".

 

Також секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Данилюк прокоментував анонсований телеміст між українським телеканалом Newsone і російським каналом "Росія 24".

 

Згодом  NewsOne повідомив, що телеміст скасовано.

 

 

 

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.