НОВИНИ

Генпрокуратура відкрила ще одну справу на власників NewsOne

Зазначається, що справу відкрито за підозрою у фінансуванні тероризму.

Генеральна прокуратура України (ГПУ) 9 липня відкрила кримінальне провадження проти власників телеканалу NewsOne за підозрою у фінансуванні тероризму. Про це на брифінгу заявив генеральний прокурор Юрій Луценко.

 

Так, за його словами, дві людини - директора офшорних компаній, які є бенефіціарними власниками телеканалу NewsOne, пов'язані з російським "Промсвязьбанка", який займається фінансуванням і обслуговуванням російського державного оборонного замовлення.

 

"У зв'язку з цим сьогодні зареєстровано кримінальне провадження по фінансуванню тероризму", - заявив Луценко.

 

Своєю чергою, розслідування було доручено Службі безпеки України.

 

Нагадаємо, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України 9 липня заявила, що проведе позапланову перевірку українського телеканалу NewsOne у зв'язку з наміром провести телеміст з російським телеканалом.

 

Крім того, у Києві перед будівлею Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, де має розпочатися позачергове засідання, проходить акція з вимогою скасувати ліцензію телеканалу NewsOne. 

 

Як повідомлялось , що головний російський пропагандист Дмитро Кісельов анонсував на 12 липня проведення так званого телемосту "Треба поговорити" між російським каналом «Росія 1» і українським телеканалом NewsOne, який фактично належить куму Путіна Віктору Медведчуку.

 

Разом з тим,  президент Володимир Зеленський назвав анонсований телеміст «Надо поговорить» українського телеканалу NewsOne і російського «Россия 24» дешевим, але небезпечним піар-ходом перед достроковими парламентськими виборами.

 

Раніше керівник Служби безпеки України Іван Баканов закликав провести засідання Ради національної безпеки і оборони, де запропонує ввести санкції до юрособам, які здійснюють мовлення під логотипами "112 Україна" і "Newsone".

 

Також секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Данилюк прокоментував анонсований телеміст між українським телеканалом Newsone і російським каналом "Росія 24".

 

Згодом  NewsOne повідомив, що телеміст скасовано.