НОВИНИ

Нацрада звернеться до ВР з проханням розширити свої повноваження

Нацрада просить розширити свої повноваження на законодавчому рівні

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення звернеться до Верховної ради з проханням розширити свої повноваження. Про це повідомляє член Нацради Сергій Костинський у своєму Facebook.

Так, відповідне рішення було прийнято у ході засідання Нацради.

 

 

"З приводу спільної ініціативи "NewsOne" і "Росія 1" Національна рада сьогодні ухвалила наступні рішення… звернутися до Верховної ради України щодо внесення змін в законодавство з метою збільшення повноважень Національної ради", - зазначив Костинський.

 

Також він зауважив, що за рішення звернутися до парламенту проголосували одностайно.

 

Нагадаємо, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України заявила, що проведе позапланову перевірку українського телеканалу NewsOne у зв'язку з наміром провести телеміст з російським телеканалом.

 

Крім того,  у Києві перед будівлею Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, де має розпочатися позачергове засідання, проходить акція з вимогою скасувати ліцензію телеканалу NewsOne. 

 

Як повідомлялось , що головний російський пропагандист Дмитро Кісельов анонсував на 12 липня проведення так званого телемосту "Треба поговорити" між російським каналом «Росія 1» і українським телеканалом NewsOne, який фактично належить куму Путіна Віктору Медведчуку.

 

Своєю чергою,  президент Володимир Зеленський назвав анонсований телеміст «Надо поговорить» українського телеканалу NewsOne і російського «Россия 24» дешевим, але небезпечним піар-ходом перед достроковими парламентськими виборами.

 

Раніше керівник Служби безпеки України Іван Баканов закликав провести засідання Ради національної безпеки і оборони, де запропонує ввести санкції до юрособам, які здійснюють мовлення під логотипами "112 Україна" і "Newsone".

 

Також секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Данилюк прокоментував анонсований телеміст між українським телеканалом Newsone і російським каналом "Росія 24".

 

Згодом  NewsOne повідомив, що телеміст скасовано.