НОВИНИ

Британія проводить розслідування щодо двох російських телеканалів – Sky News

Мова йде про "НТВ Мир" і РЕН ТВ.

Британський медіарегулятор Ofcom заявило про проведення перевірки програм  російського телеканалу "НТВ Мир" і РЕН ТВ, що зареєстровані в Лондоні, але ведуть мовлення у Балтійських країнах. Про це повідомляє Sky News.

 

Так, Міністерство закордонних справ Латвії у листі висловило побоювання щодо програм за 2 і 3 квітня 2018 року, присвячених отруєнню колишнього російського шпигуна Сєргєя Скріпалята його доньки Юлії у Солсбері.

 

Зазначається, що Рига очікувала на результати розслідування до кінця жовтня, однак Ofcom ще не публікував свої висновки.

 

За словами посла Латвії у Британії Байби Браже, у порівнянні з цими програмами матеріали, що з'являються в ефірі пропагандистського Russia Today "є квіточками".

 

"Ці російські телеканали, який мовлять в нашій країні, є неприкритою пропагандою. Це не м’яка, західного типу Russia Today, тому Британія має серйозго ними зайнятися", - зауважила Браже.

 

Водночас виконавчий директор Baltic Media Alliance Ltd Маргус Меріма, який займається телемовленням в балтійських країнах, відзначив, що основну увагу ці канали приділяють темам, пов'язаних з розвагами і культурою.

 

"Свобода слова передбачає право на різні думки, а не тільки на думку пані Браже", - наголосив Меріма.

 

Своєю чергою, прес-секретар Ofcom заявив, що регулятор співпрацює з владою Латвії та інших країн ЄС, щоб "поділитися інформацією про вміст, який може викликати занепокоєння".

 

"Ми нещодавно провели конструктивну зустріч з послом Латвії, і ми усвідомлюємо її занепокоєння з приводу " НТВ Мир " та  Рен ТВ ", - додав він.

 

Нагадаємо, у лютому в Литві комісія з радіо і телебачення зобов'язала ретранслюючі компанії на рік обмежити показ програм російського телеканалу "РТР-Планета".