НОВИНИ

Посол Японії в Україні: Японський бізнес дуже добре усвідомлює можливості, які відкриваються в Україні

Для бізнесменів з Японії Україна має кілька переваг. По-перше, це надзвичайно високий рівень освіти, а також відносно низька порівняно з країнами Європи заробітна плата.

Японський бізнес зараз дуже добре усвідомлює можливості, які відкриваються в Україні, і це хороші новини. Про це в інтерв’ю Тижню розповів Надзвичайний і Повноважний Посол Японії в Україні Сумі Шігекі.

 

«На щастя, японський бізнес зараз дуже добре усвідомлює можливості, які відкриваються в Україні, і це хороші новини. Я завжди кажу бізнесменам і тут, і в Японії, що ваша країна має кілька переваг. По-перше, це надзвичайно високий рівень освіти. По-друге, відносно низька порівняно з країнами Європи заробітна плата. По-третє, завдяки зоні вільної торгівлі з ЄС тут можна щось виробляти й експортувати на європейський ринок без додаткових мит. Завдяки цим перевагам останніми роками в Україну прийшли інвестори та новий бізнес. Наприклад, компанія Yazaki, що випускає електропроводку для автомобілів. Після Майдану виробник кабелю для авто Fujikura також розпочав тут свій бізнес, збудував фабрику. Також кілька років тому в Україну зайшла компанія Sumitomo Electric», — сказав він.

 

Крім того, додав посол, Україна дуже добре відома як сільськогосподарська країна. Thirdwave Corporation орендувала тут земельні ділянки й вирощує багато сільськогосподарських культур, зокрема соняшники.

 

«А от чому японські компанії приділяють дуже велику увагу, то це ІТ-сектору. Тому що в Японії величезний попит на ІТ-фахівців, а українці в цьому досягли значних успіхів. Проблемою поки що залишається знання мови, адже японська сторона хоче співпрацювати з українськими спеціалістами, які мають хоча б пристойний рівень англійської. Звичайно, час покаже, але думаю, що перспективи в цій сфері дуже хороші», — повідомив Шігекі.

 

Крім того, зауважив він, зростає торгівля, особливо продаж японських автомобілів. Такі бренди, як Nissan, Toyota, Mitsubishi та Honda, дуже популярні в Україні. Їхня частка в загальній кількості імпортних машин доволі висока — більш як 30%. Після Майдану продаж автомобілів істотно впав, однак уже поступово збільшується. Це одна з ознак відновлення української економіки.

 

Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.