НОВИНИ

У Британії розпочали розслідування проти одного з пропагандистських каналів РФ

Зазначається, що після подій у Солсбері спостерігається значне збільшення кількості програм, які вимагають розслідування.

Британський медіа регулятор Ofcom заявив про початок розслідування щодо телекомпанії Russia Today (RT), яку підозрюють у порушенні принципу неупередженості. Про це йдеться у повідомленні регулятора.

 

"Ofcom сьогодні відкрив сім нових розслідувань щодо належної неупередженості новинних nf поточних програм на телеканалі RT" – йдеться у повідомленні.

 

Зазначається, що телекомпанія TV Novosti, яка передає мовлення RT, до недавнього часу не суттєво відрізнялася від інших телекомпаній.

 

"Однак після подій у Солсбері ми спостерігали значне збільшення кількості програм RТ, які вимагають розслідування потенційних порушень Кодексу мовлення Ofcom. Ми повідомимо про результати цих розслідувань якомога швидше. Що стосується нашого придатного і належного обов'язку, ми розглянемо всі нові речові докази, включаючи результати цих розслідувань та майбутню поведінку ліцензіата" - йдеться у повідомленні.

 

Нагадаємо, 30 березня  російський пропагандистський телеканал "Russia Today" анонсував припинення мовлення у Вашингтоні у ніч на 1 квітня.  Зазначається, що американські ретранслятори WNVT і WNVC рік тому продали під час торгів свої частоти за 182 млн доларів. Зокрема, таким чином дані ретранслятори більше не співпрацюватимуть з компанією MHZ Network, яка поширює контент десятків каналів, зокрема RT, Deutsche Welle, France 24. Крім того, мовлення пропагандистського RT зникне з місцевого кабельного телебачення, яке, відповідно до федеральних законів, має обслуговувати всі компанії телемовлення в їхній місцевості.

 

У листопаді 2017 року російський державний пропагандистський телеканал RT America, американський підрозділ Russia Today, підтвердив, що нарешті виконав вимоги Міністерства юстиції США та зареєструвався в якості іноземного агента. 

 

Як повідомлялося, Міністерство юстиції США вимагало від телеканалу RT America, контент якого здебільшого спрямований на поширення російської пропагандистської позиції за кордоном, зареєструватися в якості іноземного агента. Це не припиняє трансляції телеканалу, однак вимагає позначати його контент як матеріали іноземного агента. Попри зусилля юристів RT скасувати рішення Мінюсту, дедлайн реєстрації був визначений 13 листопада.

 

Також у грудні 2017 року відкликання ліцензії та припинення трансляції російського пропагандистського телеканалу Russia Today вимагали громадські діячі у Франції. З відповідним листом вони звернулися до керівника Вищої ради з аудіовізуальних засобів Франції (CSA) Олів'є Шрамека.