НОВИНИ

У Facеbook представили докази активності РФ під час виборів у США

На цьому тижні керівники з Facebook, Twitter і Alphabet дадуть свідчення в трьох комітетах Конгресу щодо спроб Росії поширити дезінформацію до і після президентських виборів в США в 2016 році.

У період з 2015 року по 2017 рік зареєстровані в РФ користувачі розмістили у Facеbook майже 80 тис. постів, спрямованих на розкол американського суспільства щодо соціальних і політичних проблем. Відповідну думку висловив юрисконсульт Facebook Колін Стретч, пише Reuters.

За словами Стретча, записи були спрямовані на "розкачку" громадської думки в США, серед них - расові відносини та право на зброю. Пости були розміщені в період з червня 2015 року по серпень 2017 року та їх могли побачити близько 126 мільйонів американців.

За інформацією, на цьому тижні керівники з Facebook, Twitter і Alphabet дадуть свідчення в трьох комітетах Конгресу щодо спроб Росії поширити дезінформацію до і після президентських виборів в США в 2016 році.

Twitter повідомляє, що ідентифікував 2752 фейкових облікових записів, що набагато більше, ніж заявлене раніше кількість – 201. У компанії стверджують, що облікові записи, пов'язані з російськими тролями, опублікували близько 1,4 мільйонів повідомлень про вибори 2016 року, це становить 0,74% від загальної кількості повідомлень, пов'язаних з виборами. Крім того, Twitter надав законодавцям США назви всіх фейкових акаунтів.

Як повідомлялось19 жовтня, голова Facebook Messenger Девід Маркус заявив, що РФ могла використовувати цей додаток для впливу на американських виборців в 2016 році.

Нагадаємо, наприкінці версеня у Конгресі США запросили Facebook, Google і Twitter на публічні слухання щодо втручання РФ у вибори.

Раніше засновник Facebook Марк Цукерберг заявив, що передасть Конгресу США дані про втручання Російської Федерації  у вибори президента. Також у Facebook повідомили, що  за останні два роки близько 470 облікових записів у соцмережі, які ймовірно пов'язані з РФ, витратили 100 тис. доларів на тисячі оголошень в соцмережі, які рекламують соціальні і політичні повідомлення.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.