НОВИНИ

В Україні з'явився безкоштовний сервіс вивчення англійської мови за допомогою фільмів

В альфа-версії сервісу доступно всього 16 фраз, але якщо користувачам сподобається ідея, розробники обіцяють запустити проект повноцінно.

Кияни Назар і Наталія Бартосик створили сервіс «КіноМова», який покликаний навчити говорити англійською за допомогою кінокласики. 

Поки сервіс в альфа-версії, тому доступних фраз всього 16, але якщо користувачам сподобається ідея, розробники обіцяють запустити проект повноцінно.

Сервіс орієнтований на людей, які тільки починають вивчати англійську. Англійська мова в ньому подається не у вигляді друкованих слів, діалогів і текстів, а у вигляді уривків з відомих англомовних фільмів.

«Назар і Наталія вважають, що вивчення мови максимально наближеного до реального життя є ключовою умовою ефективного засвоєння. Наявність зразків вимови різними голосами і в різних формах (американської і британської) навчить краще розуміти мову на слух, а також зменшить ризик появи слов'янського акценту. Так вчаться люди, які живуть в країні-носії: чують, що говорять інші, і повторюють, поступово опановуючи мовою. Але замість аборигенів тут - улюблені кіногерої: Форест Гамп, Тайлер Дерден, хоббіт Фродо, рибки з «В пошуках Немо» і інші», – йдеться у повідомленні.

Сервіс повністю безкоштовний і таким і залишиться, обіцяють розробники. Втім, вони не виключають, що в майбутньому додадуть якісь плюшки за моделлю freemium. А поки сайт вдається підтримувати завдяки гранту від Red Hat Openshift, в рамках якого протягом півроку стартапам виділяють $100 в місяць на хостинг і обслуговування.

Поки в команді лише дві особи, але розробники готові прийняти будь-якого, хто хоче допомогти. В остаточній версії буде більше 400 фраз з понад 100 фільмів, які повинні забезпечити основну частину повсякденної лексики. Також автори проекту планують дати можливість користувачам озвучувати фрагменти фільмів власним голосом, щоб практикуватися в вимові і змагатися з іншими користувачами.

Для персоналізації процесу навчання розробники дадуть можливість кожному створювати власні плейлисти з найбільш актуальними фразами, які можна буде повторювати більш концентровано.

Нагадаємо, в березні український туристичний сервіс Tripmydream став переможцем змагання Seedstars Summit 2016 Швейцарії серед тревел-стартапів, випередивши дев'ять своїх конкурентів з усього світу. 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.