НОВИНИ

У Великій Британії розпочали розслідування щодо російського телеканалу

Телеканал перевірять на дотримання принципів об'єктивності та неупередженості.

Британський медіарегулятор Ofcom почав розслідування щодо російського телеканалу Russia Today за підозрою в тому, що він повідомляє неправдиву інформацію. Про це пише у вівторок, 13 вересня, газета The Times.

Телеканал перевірять на дотримання принципів об'єктивності та неупередженості.

Причиною розслідування став сюжет телеканалу про британську енергетичну компанію Cuadrilla, в якому розповідалося про те, що вона викидала отруйні відходи біля берегів Африки. «У цій заяві немає ні слова правди», – зазначає The Times.

Повідомляється, що раніше Ofcom визнавав порушення правил телемовлення з боку Russia Today в 15 випадках. 

Нагадаємо, у вересні 2015 року з Молдови видворили продюсера відеоагентства RUPTLY, що входить до складу російського пропагандистського телеканалу Russia Today.