НОВИНИ

Керівництво найбільшого медіа-холдингу РФ звільнили через статтю про "устриць для Путіна" – ЗМІ

За інформацією джерел видання Reuters, президенту Росії не сподобалася стаття.

Кремлівська влада почала вимагати від власників холдингу РБК звільнити керівництво після виходу статті «Навпроти «палацу Путіна» під Геленджиком почнуть розводити устриць». Про це повідомило видання Reuters з посиланням на власні джерела.

Раніше видання Meduza опублікувало інформацію, що обшуки в групі ОНЕКСІМ (якій належить РБК) санкціонував особисто президент Росії. Тоді стверджувалося, що йому не подобалися публікації в РБК про його сім'ю – дочку Путіна Катєріну Тіхонову та її чоловіка Ніколая Шамалова.

Сьогодні, 13 травня стало відомо, що звільнено головного редактора газети РБК Максіма Солюса. Слідом за ним начебто за власним бажанням пішли головний редактор холдингу РБК Роман Баданін і шеф-редактор Єлізавєта Осєтінская.

У цей же день Путін виступив із промовою про свободу слова в Росії. Він заявив, що «монополія завжди шкідлива, а особливо в інформаційній сфері».

Читайте також: «Свобода слова» по-російськи: стотисячні штрафи та в’язниця за репости у «Вконтакте»

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.