НОВИНИ

Велика іноземна компанія перемогла на електронному аукціоні з постачання продуктів для ЗСУ

Перші електронні торги показали зниження вартості продуктів у порівнянні зі старими схемами.

Міноборони провело перший у 2016 році аукціон на постачання продуктів для військової частини ВМС ЗСУ, яка базується в Одесі, за допомогою електронної системи Prozorro. Про це повідомив заступник міністра економічного розвитку та торгівлі Максим Нефьодов на сторінці у мережі Facebook.

Переможцем тендеру став відомий рітейлер «METRO Cash & Carry Ukraine». Вартість закупівлі 2,12 млн грн. У порівнянні з першою заявкою у понад 3 млн грн переможець скинув до кінця торгів понад 1 млн.

«Стартова ціна 3,24 млн грн. Переможець запропонував 2,15 млн грн. Економія майже 34% (причому, в ході редукціону сам переможець знизився на 29%!!!) . Вперше перемогла «нікому не відома» компанія METRO Cash & Carry Ukraine, яка до появи електронних закупівель ніколи не була «достатньо кваліфікованою», аби постачати продукти – ці тендери завжди вигравали якісь ФОПи», – написав Нєфьодов.

На сторінці «Електронні закупівлі Міністерства оборони України» також у Facebook повідомили, що здійснили закупівлю для в/ч А2238 ВМС.

«За попередніми результатами електронного редукціону вартість набору продуктів на 1 військовослужбовця на базі на добу буде 42,39 грн, а на кораблі = 44,41 грн. при збереженні калорійності, асортименту та Каталогу (попередня вартість до 31.12.2015 - 57,24 грн. на базі та 59 грн. на кораблі)», – йдеться у тексті.

Нагадаємо, у липні 2015 року відбулися перші електронні закупівлі форми для ЗСУ.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.