НОВИНИ

Нацрада заборонила ретрансляцію телеканалів "Білорусь 24" та "365 днів"

Відповідне рішення базувалося на проведених моніторингах і скаргах громадян.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення своїм рішенням заборонила трансляцію російського телеканалу "365 днів" і телеканалу "Білорусь 24". Зміст програм цих каналів визнали такими, що не відповідають Європейській конвенції про транскордонне телебачення і законодавству України, повідомляє прес-служба регулятора.

Згідно з повідомленням, відповідне рішення базувалося на проведених Нацрадою моніторингах і скаргах громадян. За словами заступника голови Нацради з телерадіомовлення Григорія Шверка, регулятор має намір звернутися до суду з проханням заборонити трансляцію даних телеканалів на території України. Таким чином, на сьогоднішній день неадаптованими і тимчасово забороненими для розповсюдження на території України визнані 16 російських каналів "Перший канал. Всесвітня мережа", "РТР-Планета", "НТВ-Мир", "Росія-24", TVCI, "Росія-1", НТВ, ТНТ, "Петербург-5", "Зірка", РЕН-ТВ, Life News, Russia Today, РБК-ТВ, "Історія" (ВГТРК), "365 днів", а також білоруський телеканал "Білорусь 24".

Нагадаємо, російські телеканали неодноразово були помічені у перекручуванні фактів та маніпуляціях з інформацією.

Раніше Нацрада заборонила трансляцію 15 російських телеканалів.

Крім того, окремі телеканали отримали попередження за заклики до сепаратизму.


 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.