Він вказав, що інформація отримана на основі проведеного аналізу записів "чорних скриньок" потягу та є попередньою.
Він також повідомив, що "машиніст встиг увімкнути гальмування, тому на повороті, на якому поїзд зійшов з рейок, його швидкість сягала 153 км/год ".
Аналіз "чорних скриньок" також показав, що за кілька секунд до катастрофи машиністу зателефонували на робочий телефон, щоб повідомити, що він повинен робити після прибуття в кінцевий пункт – місто Ферроль.
"Судячи по виявленому на записі характерному шуму, машиніст у цей момент розглядав карту або якийсь інший документ на папері", – розповів представник Верховного суду Галісії.
У вівторок управління охорони здоров'я автономної області повідомило, що в лікарнях продовжують залишатися на лікуванні 66 постраждалих у залізничній катастрофі, з них 15 перебувають у критичному стані.
На допиті машиніст визнав, що на повороті, де потяг зійшов з рейок, рухався зі швидкістю 190 км/год, замість дозволених 80 км/год. Він також заявив судді, що втратив контроль над подіями та не знав, на якій ділянці шляху він перебував.
Машиніст визнав, що склад був технічно справний, залізничний шлях був у нормальному стані, і що катастрофа сталася виключно через його помилку.
Як відомо, Франсіско Хосе Гарсону Амо пред'явлено звинувачення у вбивстві з необережності 79 осіб. Він звільнений з-під арешту під підписку про невиїзд.
Аварія сталася неподалік від залізничної станції міста Сантьяго-де-Компостела, столиці іспанської автономного регіону Галісія 24 липня. На повороті з рейок зійшли всі вагони, останній вагон повністю зруйнований. У поїзді перебували приблизно 240 пасажирів, 78 – загинули.
Наступного дня машиніста потяга взяли під варту просто в лікарні.