Як повідомляють джерела Тиждень.ua, згідно з ТЕО дорога має пройти від вул. Столичне шосе до автодороги Київ – Харків на відрізку між столицею й Борисполем.
Передбачається, що Кільцеву будуватиме компанія-концесіонер, котра залучатиме як кошти державного бюджету, так і приватні інвестиції. Особу концесіонера мають визначити на конкурсу.
Наразі Держінвестпроект просить уряд виділити бюджетні кошти на розробку повноцінного ТЕО нової автодороги, яку у відомстві Каськіва називають складовою частиною національного проекту «Повітряний експрес» – лінії швидкісного залізничного сполучення між Києвом та Борисполем.
Як повідомлялось, «Повітряний експрес» планували запустити до ЄВРО-2012, для чого в 2011 році було отримано кредит експортно-імпортного банку Китаю на загальну суму понад $400 млн. (з урахуванням страховки). Однак угоду з китайськими будівельниками уклали лише в травні 2013 року.
У червні Експортно-імпортний банк Китаю надав перші $52 млн на проектні та підготовчі роботи для реалізації №Повітряного експресу».
Нагадаємо, реалізація проекту швидкісного залізничного сполучення між аеропортом "Бориспіль" та Києвом – "Повітряний експрес" почалася у грудні 2011 року.
За реалізацію проекту "Повітряний експрес" відповідає Національне агентство з питань інвестицій та національних проектів, яке очолює Владислав Каськів.
У липні 2012 року Верховна Рада звільнила від оподаткування операції, пов’язані з реалізацією проекту.
Читайте також Національні проекти України: здебільшого зловживання, прикриті порожніми обіцянками