Примарна Колима: закинуті табори, копальні і залізниці в нікуди

18 Червня 2013, 10:16
  1. Залізниця на кістках. Її 90 км коштували життя тисячам увязнених на Колимі. На роботи з таборів виганяли інвалідів – зеків, які були звільнені від основного виробництва. Насип повинні були будувати 5000 чоловік, а будувало дві. У ті ж терміни.
  2. Сам міст вже досить хиткий, але місцеве населення ще використовує його для скорочення кількох сотень метрів свого шляху
  3. Перша вузькоколійка зявилася на Колимі в 1932 році, і призначалася для вивезення лісоматеріалів з верхівїв річки Магаданки, спочатку її довжина становила приблизно сім кілометрів, надалі зросла до шістнадцяти
  4. Аеродром Магадан-47;
  5. Аеродром Магадан-47/3 (Північний) побудований в 1940р. Закритий в 1960 у звязку з неможливістю приймати більш сучасні, важкі літаки такі як ІЛ-14, ІЛ-18
  6. Те, що залищилось від аеродрому Магадан-47
  7. 55 років торік виповнилося магаданській корекційній школі № 19. Мало хто знає, що історія її починалася в 40 км від міста в глухому лісі. Бараки, в яких раніше жили вязні, переобладнали під навчальний заклад. Селище назвали Лісова школа і відкрили в ньому інтернат для дітей з особливим розвитком.
  8. Тут і жили і діти і вихователі, й інший персонал на постійній основі
  9. ДОТ
  10. Укріплюючі споруди. Зі входом з тильного боку і вузькими щілинами, що виходять на дорогу
  11. Зберігся доглянутий тротуар і акуратно пофарбована в захисні кольори стіна
  12. У бункер потрапити не вдалося, так як там все заметено снігом і розтане він не раніше липня
  13. Покинута військова частина, яка знаходиться в районі селища Дукча.
  14. Закинута залізниця;
  15. Закинута залізниця
  16. Закинута залізниця
  17. Закинута залізниця
  18. Закинута залізниця
  19. Закинута залізниця
  20. Закинута залізниця
Позначки: