- Залізниця на кістках. Її 90 км коштували життя тисячам увязнених на Колимі. На роботи з таборів виганяли інвалідів – зеків, які були звільнені від основного виробництва. Насип повинні були будувати 5000 чоловік, а будувало дві. У ті ж терміни.
- Сам міст вже досить хиткий, але місцеве населення ще використовує його для скорочення кількох сотень метрів свого шляху
- Перша вузькоколійка зявилася на Колимі в 1932 році, і призначалася для вивезення лісоматеріалів з верхівїв річки Магаданки, спочатку її довжина становила приблизно сім кілометрів, надалі зросла до шістнадцяти
- Аеродром Магадан-47;
- Аеродром Магадан-47/3 (Північний) побудований в 1940р. Закритий в 1960 у звязку з неможливістю приймати більш сучасні, важкі літаки такі як ІЛ-14, ІЛ-18
- Те, що залищилось від аеродрому Магадан-47
- 55 років торік виповнилося магаданській корекційній школі № 19. Мало хто знає, що історія її починалася в 40 км від міста в глухому лісі. Бараки, в яких раніше жили вязні, переобладнали під навчальний заклад. Селище назвали Лісова школа і відкрили в ньому інтернат для дітей з особливим розвитком.
- Тут і жили і діти і вихователі, й інший персонал на постійній основі
- ДОТ
- Укріплюючі споруди. Зі входом з тильного боку і вузькими щілинами, що виходять на дорогу
- Зберігся доглянутий тротуар і акуратно пофарбована в захисні кольори стіна
- У бункер потрапити не вдалося, так як там все заметено снігом і розтане він не раніше липня
- Покинута військова частина, яка знаходиться в районі селища Дукча.
- Закинута залізниця;
- Закинута залізниця
- Закинута залізниця
- Закинута залізниця
- Закинута залізниця
- Закинута залізниця
- Закинута залізниця
Примарна Колима: закинуті табори, копальні і залізниці в нікуди
18 Червня 2013, 10:16